Stickman Warfare: A játék

2024.06.24 09:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 ... 44   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: Általános  (Megtekintve 632746 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
(-PRO-) JoeBlack
Örökös online
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


Joe, kárhozatos bálványimádó pápista! by:JEL úr


« Válasz #420 Dátum: 2010.10.03 18:36 »

Lenne egy kérdésem.
Ugye törölve lett a topic amit csináltam.Ezzel egyet is értek mivel nem a szabályoknak megfelelően volt "megcsinálva".
Na az lenne a kérdésem(SP-ktől) ,hogy hétvégén nyithatok-e egy új topicot?
Minden MOD/Épület/fegyver/fejfedő/skinhez adok letöltő linket.És azokat szépen kidolgozom nem olyan homokozóba valók lesznek.
Naplózva

Hector
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 525


MOD Master


WWW
« Válasz #421 Dátum: 2010.10.03 21:30 »

A modellekben van egy topicom: kis épületek kigészítők. Oda pl. mehet. Max átnevezem Közepes és kis épületekre Vigyorog
Naplózva


Adam Hector
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #422 Dátum: 2010.10.03 21:35 »

Lenne egy kérdésem.
Ugye törölve lett a topic amit csináltam.Ezzel egyet is értek mivel nem a szabályoknak megfelelően volt "megcsinálva".
Na az lenne a kérdésem(SP-ktől) ,hogy hétvégén nyithatok-e egy új topicot?
Minden MOD/Épület/fegyver/fejfedő/skinhez adok letöltő linket.És azokat szépen kidolgozom nem olyan homokozóba valók lesznek.
Ha a játékba csinálsz modelleket, rakd a Modellek részbe.
Ha modot csinálsz, a Modokba.
Ha igazán minőségi munka grafika szempontjából, akkor a Grafika részbe is mehet (mint sapi tablet render-je)
Naplózva

   
hill
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Válasz #423 Dátum: 2010.10.06 20:26 »

Én csináltam egy épületet egy 3D-s tervezőprogrammal (sketchup 8  ) , de nem tudom, hogy kell megcsinálni úgy, hogy a stickmanben is benne legyen  Zavart. Ehez kéne a segítség.Ha tudtok kérlek segítsetek!
Naplózva
Womi
Báálna
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 902

Error 404 - Title not Found


« Válasz #424 Dátum: 2010.10.06 20:34 »

A stickmanbe nem lehet sketchup modellt betenni.
Naplózva


Gaz
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 325

-FirePower- hűséges tagja!


« Válasz #425 Dátum: 2010.10.06 20:37 »

Ajánlatos megtanulni a Wings 3D modellező program használatát, ha beszeretnéd rakni a modelledet a játékba.
Naplózva



"Aki meg akar tenni valamit, talál rá módot, aki nem, az talál kifogást." Stephen Dolly
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #426 Dátum: 2010.10.06 20:49 »

A stickmanbe nem lehet sketchup modellt betenni.

De lehetséges, csak nagyon bonyolult. Itt van egy leírás, ezt kell követni. Pluszba, amikor a modell a Blenderben van, ki kell exportálni DirectX formátumba és onnantól már csak a StickConverter marad hátra és kész.
Naplózva

hill
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Válasz #427 Dátum: 2010.10.07 18:57 »

És, honnan lehet letölteni a StickConverter-t?
+hogy lehet beilleszteni az épületet a stickmanbe?
Köszönöm az eddigi infókat!!
Naplózva
(-PRO-) JoeBlack
Örökös online
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


Joe, kárhozatos bálványimádó pápista! by:JEL úr


« Válasz #428 Dátum: 2010.10.07 19:04 »

Töltsd le a StickTool-t és abban van StickConvert.
Elmented 3ds. fájlba a művedet, StickConvertben Konvertálod lesz 3 darab fájlod azokat berakod a datába.
Majd StickToolba valamelyik épület helyére beírod a te épületed nevét(vagy új épületként) és  benne is van a játékban.
Wings-el így kell csinálni. Mosolyog

« Utoljára szerkesztve: 2010.10.08 14:36 írta kléni » Naplózva

Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #429 Dátum: 2010.10.12 18:56 »

http://foli.weboldala.net/?p=55
Írtam egy részletes leírást a konvertálásról, és a játékba berakásról Mosolyog
Naplózva

   
Adam15
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148


Elmélkedő vándor a nagyvilágban


« Válasz #430 Dátum: 2010.10.12 19:41 »

Olyat lehet csinálni hogy készítek valamit, berakom a szilárdságot, elteszem, aztán teszek bele még pár falat, azt is berakom, legenerálja és én beteszem a másik szilárdságot?
Naplózva

Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #431 Dátum: 2010.10.12 19:51 »

Csinálhatsz, de nem fog megfelelően működni. Mindig az aktuális modell szilárdságát használd, ezzel nem lehet trükközni.
Naplózva

   
Hector
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 525


MOD Master


WWW
« Válasz #432 Dátum: 2010.10.12 22:10 »

vagyis lehet, de nem mindig jön be, szal ha mákod van akkor örüljél.
Naplózva


Adam Hector
-MH- Mark575
575pO.oWeRmAyBe
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2057


Az 575 mindenhol ott van...


WWW
« Válasz #433 Dátum: 2010.10.17 11:05 »

Meik fájl az amelyik az mpg lövésének a színét mutatja? mert meg szeretném változtatni

Egy (egyszerű) kérdésért nem nyitunk topicot. Egyébként a homaly.png fájlt színezd.
Naplózva

  
"...a jogot fenntartjuk a random törlésekre." (Admin)
Idézet
[15:19:34] Jani: Jonatán az apád f*sza
Fencer
Rendszeres látogató
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Válasz #434 Dátum: 2010.11.02 16:01 »

Megkérdezhetem, hogy hogyan lehet átírni azt a szöveget, amit akkor ír ki a játék, ha még nem léptem be (...You modifiled file... - vagy mi)?
Naplózva



"A háború először a remény, hogy utána jobb lesz; aztán az elvárás, hogy a másiknak rosszabb lesz; aztán az elégedettség, hogy tényleg nem lett jobb neki; s végül a meglepődés, hogy mindenkinek rosszabb lett."
/Karl Kraus/
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 ... 44   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.024 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.