Stickman Warfare: A játék

2024.04.30 08:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 44   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: Általános  (Megtekintve 601441 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Captain Jack Harkness
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 456


Torchwood Team Member


« Válasz #255 Dátum: 2010.04.09 15:11 »

Igen de ,,bu,, néven van? Mert a játék azt töltené be: Could not load texture:data\/Documents and Settings/kk/Asztal/Stickman/data/bu
Naplózva


,,Dzsidzsi, te elmebeteg quados" xD By: chester Vigyorog
,,Nem vagyok buzí, csak szimplán megdugok mindenkit Vigyorog" xDDD By: cakko
POD
Téma moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 672


United Hardcore Against Racism and Fascism


WWW
« Válasz #256 Dátum: 2010.04.24 11:09 »

Van egy kis problémám.



Ha fit-re állítom 00:00-ás y koordinátával, v anélkül, ez lesz, nem simul a talajhoz.  He
Naplózva

http://www.paintmaster.extra.hu - Megnézed!!!! x)

DJ + Bassdrum + Madness + MC = Gabber



Fórum szabályzat: Kötelező olvasmány gyerekeknek.
5letek FAQ
(-PRO-) GamehunteR
Fórum függő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1267


[+] [+]


« Válasz #257 Dátum: 2010.04.24 11:38 »

Fűcsomókat külön helyezd el. da mész ahol lennie kell és /coords vagy valami hasonló parancs és ki írja a koordinátákat.
Naplózva

MeekE
Teljesértékű Tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85

Sztereoszuptikus Javaládé


« Válasz #258 Dátum: 2010.04.24 13:56 »

Helló!
ultrakezdő modoló vagyok.Letöltöttem a "The Big Stick Challenge"-et.
Ki tömörítetem, de itt megállt a tudomány.
Megköszönném ha valaki tudna segíteni.
Naplózva

-MH- Zaknod
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 297


Szájkaratetanonc


« Válasz #259 Dátum: 2010.04.24 14:10 »

indítsd el a stickman.exet...ráadásul ez nem modolás
Naplózva


"Minden kill honorable. Aki chatel vagy hátat fordít, magára vessen." \Bolint99\
Guild Wars 2 magyar hírblog|Guild Wars 2|Gang Garrison 2|Sumo Paint|SuperCrateBox
aka Blue Chicken
(-PRO-) GamehunteR
Fórum függő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1267


[+] [+]


« Válasz #260 Dátum: 2010.04.24 14:34 »

De modolás mert Bani modját akarja berakni.
Nemtudom hogyan tömörítette. De szerintem van mellette egy stickman file is. Azt indítsd el. Ha nem akkor..
.. akkor a kitömörített fájlokat cseréld ki a te általad letöltött normál stickman fájlokkal.
Naplózva

Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #261 Dátum: 2010.04.27 17:30 »

Felraktam a letöltéses topicba a fegyverek oldalnézeti képét, amit csináltam. Fent van PNG-ben, SVG-ben, és AI-ban (igen, vektorgrafikus).
Naplózva

   
green
Grafikus
Téma moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 380



« Válasz #262 Dátum: 2010.04.27 21:53 »

Idézetet írta: Oli
Kéne az új Quad Mosolyog
http://dl.dropbox.com/u/5910823/%C3%9Aj%20Quadro/quad2.png
http://dl.dropbox.com/u/5910823/%C3%9Aj%20Quadro/quad2.svg
Remélem valamelyiket tudod használni  Mosolyog
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.14 20:14 írta green » Naplózva
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #263 Dátum: 2010.04.27 22:15 »

Kösz, csak el ne felejtsem holnap frissíteni őket Vigyorog
Naplózva

   
-MH- Zaknod
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 297


Szájkaratetanonc


« Válasz #264 Dátum: 2010.04.28 17:14 »

Hogy kell a domborzatot,meg ezeket a csúszós,kavicsos felületeket modolni?
(igen,jól gondoltátok,egy bazinagy csúszdához kéne  Vigyorog )
Naplózva


"Minden kill honorable. Aki chatel vagy hátat fordít, magára vessen." \Bolint99\
Guild Wars 2 magyar hírblog|Guild Wars 2|Gang Garrison 2|Sumo Paint|SuperCrateBox
aka Blue Chicken
kléni
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1580



« Válasz #265 Dátum: 2010.04.28 17:28 »

Fogysz egy valamilyen épületet, és felviszed az űrön túlra y tengelyen.
Naplózva

[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
Ádám
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 484


Bilux láver (L)


« Válasz #266 Dátum: 2010.04.28 17:44 »

A domborzaton sehogy nem tudsz változtatni, de egy modell segítségével készíthetsz emelkedőt, lejtőt, sík területet.
Naplózva
POD
Téma moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 672


United Hardcore Against Racism and Fascism


WWW
« Válasz #267 Dátum: 2010.04.28 18:33 »

Ha nem akarod hogy a modell látszódjon, bevonod átlátszó textúrával, és elbaszod a szilárdságát. Az árnyékkal nem lehet mit kezdeni.
Naplózva

http://www.paintmaster.extra.hu - Megnézed!!!! x)

DJ + Bassdrum + Madness + MC = Gabber



Fórum szabályzat: Kötelező olvasmány gyerekeknek.
5letek FAQ
Hector
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 525


MOD Master


WWW
« Válasz #268 Dátum: 2010.05.15 19:01 »

ajánlom a földfele néző lapot
Naplózva


Adam Hector
Gyümi
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105


« Válasz #269 Dátum: 2010.05.17 11:49 »

Én aszt szeretném kérdezni hogy hogy lehet épületeket betenni a játékba.Olvastam a modder sarokon hogy hogy kel jolvan le exportáltam  3d be utána elindítottam a stickonvertet és betettem kiadott 1 ablakot utána eltűnt és bejött valami error és ezt írta:Acces violation at address 0040827d in module 'StickConvert.exe'. Read of address 00000000 és rányomtam hogy ok és vártam 10 percet de semmit se csinált kiírta loading.x és így volt 10 percig és nem lett semmi most mit tegyek?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 44   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.025 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.