Stickman Warfare: A játék

2024.11.01 03:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Szavazás
Kérdés: Melyik a legjobb?
GTA San Andreas - 34 (11.6%)
COD 1, 2, 3, 4, 5 - 44 (15.1%)
Need For Speed (összes) - 11 (3.8%)
FIFA - 11 (3.8%)
Tony Hawk American Westland - 2 (0.7%)
postal 2 - 8 (2.7%)
CS - 18 (6.2%)
CS- Source - 15 (5.1%)
Stickman - 107 (36.6%)
UT - 7 (2.4%)
WoW - 13 (4.5%)
Red Alert - 4 (1.4%)
FarCry - 2 (0.7%)
Crysis - 7 (2.4%)
Quake - 3 (1%)
Space Cubes Descent - 5 (1.7%)
Torchlight - 1 (0.3%)
Összes szavazó: 252

Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 49   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: játékok  (Megtekintve 575421 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
-|H.S.P.C.|- Dani
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1072

Cheesewhale


« Válasz #180 Dátum: 2009.09.07 21:17 »

C&C Generals + Zero Hour
Panzer
Ennyit tudok ajánlani Vigyorog
Naplózva


"Minek nektek Űrhajó Event? Itt a Dani event!Nyolcszázszor ritkább hogy online vagyok..."
(-PRO-) Gaara
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 359


« Válasz #181 Dátum: 2009.09.07 21:20 »

Én inkább a horror FPS-eket kedvelem.
The Suffering
F.E.A:R 1-2


meg még odavagyok a PES és FIFA sorozatokért.
Naplózva

Rudi
Örökös online
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965


Karma: ∞


WWW
« Válasz #182 Dátum: 2009.09.07 21:24 »

==> Space Cubes Descent - http://scdescent.tk

==> Age Of Empires II

Ezek is jók Mosolyog
Naplózva

-|H.S.P.C.|- Dani
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1072

Cheesewhale


« Válasz #183 Dátum: 2009.09.07 21:30 »

Ha lenne szerver 
Naplózva


"Minek nektek Űrhajó Event? Itt a Dani event!Nyolcszázszor ritkább hogy online vagyok..."
Borzmc
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 193


« Válasz #184 Dátum: 2009.09.08 18:03 »

Akkor én is írok ide.

Assault Cube -->http://assault.cubers.net/
Kicsit CS utánzat...De a jobbik fajtából. Én nekem speciel bejön.

MMORPG-ben van ami tetszik -->http://www.muonline.hu/
MuOnline. Egész jó játék. RPG-ket még másokat kipróbáltam :Perfect World, Cabal , Dekaron. Annyira nem jöttek be.

Aki kedveli a jó verdákat, és verdás játékokat annak:
TDU - avagy Test Drive Unlimited:
-->http://boutique.gamesplanet.com/campagne/promo.html?partenaire=15&jeu=TDU&affilie=OfficialTDU
-->http://www.sg.hu/cikkek/68305/test_drive_unlimited_folytatas
Jó grafika, kormánnyal élvezhető vezetés + rengeteg single és multi verseny. Ajánlom kipróbálásra.

Hát ezek amik színvonalasak és tudom ajánlani őket. Jó szórakozást.
Naplózva
Rudi
Örökös online
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965


Karma: ∞


WWW
« Válasz #185 Dátum: 2009.09.08 18:12 »

Ha lenne szerver 

Hol? Hol?? Nekem is lesz, úgyhogy 14-én gyere fel 2-kor
Naplózva

sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #186 Dátum: 2009.09.08 19:19 »

MMORPG-ben van ami tetszik -->http://www.muonline.hu/
MuOnline. Egész jó játék. RPG-ket még másokat kipróbáltam :Perfect World, Cabal , Dekaron. Annyira nem jöttek be.

Azért nem jöttek be, mint RPG-k, mert ezekre csak az RPG 'gúnynév' van aggatva. Próbálj ki egy Oblivion-t, vagy esetleg a Gothic sorozat valamelyik darabját. Bár ezek sem a száz százalékos, tökéletesen kiforrott RPG-k, de mégis talán a legközelebb állnak az adott fogalomhoz.

A Command and Conquer szériáról meg csak annyit (ha már Archy felhozta), hogy az első, az ősi CnC, a Tiberian Dawn, no az volt talán a legjobb a szériában. Bár a mai koroknak nem felel meg, így talán inkább a Red Alert 2-t emlegetném, mint a legjobb (bár ezért sokan a porba gyaláznának, mert hát Tiberian Sun sokak szerint az űberkirály, de nekem közel sem jött be annyira, mint a RA2), de tény, hogy ezzel a CnC-nek befellegzett. Jött utána valami Generals nevű, a mai korok hadviselését szimulálni hivatott fosh, amiről annó ódákat zengtek, holott semmi köze nincs a nagynevű elődökhöz, és szerintem még eléggé átlagosra is sikerült a játékmenet. Bár tény, hogy grafikailag akkoriban valami hihetetlen élményt nyújtott, de kb ennyiben kimerült a progi tudása. Jött utána ugyebár a várva várt, valódi CnC3, a Tiberian Wars (apropó, ki elég tájékozott, hogy megmondja, mi az a Tibérium, és honnan kapta a nevét? Kacsint ), ami megint csak a grafikával tudott villantani, bár tény, hogy ütős benne a Scrin-ek megjelenése, mint harmadik játszható fél (de kérdem én, minek?), és látványos, ahogy porba gyalázzák a teljes földi populációt, de akkor sem sok újdonságot hozott a stratégiák közé. Sőt ... Szerintem attól még, hogy bár a mai korok minden kihívásának megfelel, a lézerlövő mamuttankok hatalmas csalódást okoztak. Eztán jött egy újabb förmedvény, Red Alert 3 címen (bár valami ilyesmit akartak Westwood-ék mindig összehozni), amiben olyan elvetemült marhaságok (sajnos negatív értelemben) kaptak helyet, mint mondjuk a páncélozott harci medve orosz oldalon. A menüzenéje, azt hiszem, talán az egyik legjobb a játéktörténelemben (http://www.youtube.com/watch?v=SFIS-8DIYX0), de ettől eltekintve elég gyalázatosra sikerült. Oroszokkal álltam neki, majdnem végig is vittem (gépproblémák miatt hagytam abba valahol a vége felé), és bár egyre-másra csak szidtam a játékot, jó szórakozást nyújtott, mert hozta azt a könnyed Red Alert feelinget, amit elvárt tőle az ember, a maga sok marhaságával (itt már pozitív értelemben). Egyetlen (ÓRIÁSI!) problémája a játéknak, hogy kötelezi a játékot a cooperatív játékra (sajnos EA account híján csak géppel), ami bizony azzal a hátránnyal járt, hogy a buti (iszonyatosan ...) gép mindig elverte olcsó egységekre a hosszú időn keresztül Kirov léghajókra gyűjtögetett pénzt ... Tehát ezzel nagyon meg volt lőve a játékos, pláne, hogy minden pályán kapott maga mellé egy másik generálist. Egyébként még bevezették a Felkelő Nap Birodalma (Empire of the Rising Sun) néven a japánokat, mint harmadik játszható felet, nekik jutott a legtöbb és legbetegebb egység. Nem volt rossz ötlet, és okosan voltak beleszőve a játékmenetbe, de ettől eltekintve a Nagy Szovjetúnió és a Szövetségesek harcába felesleges volt belekeverni őket ... Bár tény, hogy elég elcseszett játék volt, és a vizes építkezésnek se sok értelme van benne (minek, ha már minden egység tud vízen menni? Akkor már miért nem jó sok szárazföld van?), de valahogy még mindig Red Alert, talán a sok marhaság miatt, amit összezsúfoltak benne (ugyanis a Red Alert a CnC univerzum vidámabb, direkt kiparodizált eleme). Készült hozzá egy single playerre kihegyezett kieg (az összes CnC közül ez maradt eddig egyedül ki az életemből), és jelenleg az EA az utolsó, negyedik, befejező Tiberian résszel foglalatoskodik. Sok sikert nekik, részemről az is a kimaradt játékok közé fog bekerülni, ahogy én érzem (ne feledkezzetek meg a zárójelben feltett kérdésemről, ami mögött smilei van. Élvezni fogom az ilyen kis fejtörők feltevését, legalább kutatómunkára ösztönözlek benneteket, és lesz egy kis elfoglaltság fórumon).

Egyébként ha valóban jó stratégiai játékkal akartok játszani (most kizárólag RTS fronton), amiben halomra lehet ölni az ellent, és a legbékésebb dolog benne a nyersanyaggyűjtés, akkor próbáljátok ki a Universe at War - Earth Assault című játékot (bár ez is sci-fi), az utóbbi pár év talán legjobban sikerült RTS játéka!
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #187 Dátum: 2009.09.08 21:36 »

Most büszke vagyok magamra mert elolvastam Sady szép hosszú írását (és egyet értek egyébként)

Én viszont csak 3 betűt mondok:

UT3
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
Borzmc
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 193


« Válasz #188 Dátum: 2009.09.08 22:15 »

MMORPG-ben van ami tetszik -->http://www.muonline.hu/
MuOnline. Egész jó játék. RPG-ket még másokat kipróbáltam :Perfect World, Cabal , Dekaron. Annyira nem jöttek be.

Azért nem jöttek be, mint RPG-k, mert ezekre csak az RPG 'gúnynév' van aggatva. Próbálj ki egy Oblivion-t, vagy esetleg a Gothic sorozat valamelyik darabját. Bár ezek sem a száz százalékos, tökéletesen kiforrott RPG-k, de mégis talán a legközelebb állnak az adott fogalomhoz.

Én annyira nem értek az ilyen RPG-s, FPS-es dolgokhoz. Eddig én úgy tudtam, hogy amely játékban fejlődni lehet lépésről lépésre, 3D nézet, stb...  azok az RPG-k. Az FPS meg olyan, hogy mintha te játszanál ott kezedben a fegyverrel vagy valamilyen eszközzel.Ez olyan paraszti ésszel való gondolkodásmódra emlékeztet. A lényeg, hogy biztos ezeknek a fogalmaknak (RPG,FPS) megvan a maga pontos értelmezése, amiket Te biztosan tudsz.
Amiket mondtál játékokat azokat köszönöm, majd kipróbálom.

Naplózva
Womi
Báálna
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 902

Error 404 - Title not Found


« Válasz #189 Dátum: 2009.09.09 15:53 »

A lényeg, hogy biztos ezeknek a fogalmaknak (RPG,FPS) megvan a maga pontos értelmezése, amiket Te biztosan tudsz.

RPG - Role Playing Game
MMO - Massive Multiplayer Online
FPS - First Person Shooter

Én is csak néhányat tudok (=ezt a hármat Vigyorog), de leírom a hosszabb alakjukat.
Naplózva


tetra
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153

Fórumremete


« Válasz #190 Dátum: 2009.09.09 16:08 »

Szerintem itt nem igazán arra gondolt, hogy mi a neve, hanem hogy ez igazából mit takar?
Hogy mitől lesz egy rpg igazán rpg, egy mmo pedig mmo. Ezt igazán az adott műfaj profijai tudják megítélni, és pont egy ilyentől várt volna választ, nem pedig a sablon wiki-választ Kacsint
Naplózva

sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #191 Dátum: 2009.09.09 17:34 »

Akkor válasz ... Ha jól tudom, akkor a D&D volt valamikor a szerepjátékok (RPG) őse. Ezt korábban papíron játszották, tehát igazából végtelen szabadságot nyújtott. A határokat nagyjából a szabályrendszer és a mesélő fantázia szabta meg. Határ pedig, mint tudjuk, a csillagos ég. Tehát színes és érdekes volt. Ez volt valamikor a 70-es években. Erre épült rá később rengeteg hasonló szerepjátékrendszer (később a folytatás, az AD&D is), és sokan próbálkoztak saját szabályrendszerek, világok felállításával, de kezdetben csak a 'ha már lopunk, akkor az legyen biztos' alapon működött, tehát a világ változott csak, de a rendszer maradt.

Később indult el ugye a számítógép hódítása, és ekkoriban kezdtek megjelenni a kezdetleges RPG-k. Ezek közt volt rengeteg kiemelkedő (Might and Magic, többek között), amik rengeteg folytatást éltek meg, ellenben leragadtak a gyökereknél, és mivel a számítógépek (később már a konzolok is) eléggé be voltak határolva, így az újrajátszhatóságot a változatos kasztokkal, esetleges random térképgenerátorral érték el, de a végtelen szabadság továbbra is csak álom maradt.

A következő lépés az volt a számítógépes RPG-k történelmében, hogy megjelent az MMO (fentebb a rövidítés értelme elolvasható Womitól), ami már rengeteg (kezdetben a rekord 50 fő volt, meg nem mondom, melyik játékkal, de aranyárban mérték a havi előfizetést) ember együttjátszását tette lehetővé, ezáltal is rengeteg plusz élvezethez juttatva a játékosokat. Bár ez a korai MMO piacon nem jelentett túl sok játékot és embert, de ettől még hatalmas újdonság volt, mégis, a hardcore RPG játékosok továbbra is egyedül szerettek játszani, hatalmas tájakon, ahol félistennek kezelték őket az NPC-k (nem játékos karakter).

Azt hiszem, valamikor ezután köszöntött be a számítógépes RPG-k aranykora. Igazából, ezelőtt is iszonyatosan népszerű volt a műfaj, de az áttörést a The Elder Scrolls (harmadik része a Morrowind, negyedik az Oblivion), és a hozzá hasonló játékok hozták. Kezdetben nem kellett kasztot, és igazából semmit sem választani a karakternek, csak pár kezdeti statot. Erő, és ehhez hasonló apróságok. Ebből aztán az ember később olyan karaktert gyúrt, amilyet csak szeretett volna, ezzel is egy új szintre emelve a számítógépes RPG-ket. A számomra fő attrakciót az jelentette, hogy nem pontosztós szintezés volt benne, hanem igazából a skillek (hatalmas újítás!) a használattal fejlődtek, és ezt bizony ilyen komplex rendszerben gyönyörű dolog összehozni, és remek vele játszani. Bár még mindig nem ez jelenti az RPG-k csúcsát (az még mindig a papír alapú RPG), ellenben egy fokkal közelebb került a végtelen szabadsághoz, amit annyira várnak a játékosok az RPG-ktől. Én legalábbis ezt várom el tőlük, azért szerepjáték, hogy az ember bármit megtehessen bennük.

Bár az RPG történelemben rengeteg próbálkozás volt a stílusok keverésére (Diablo - hack'n'slash RPG, akcióRPG, és hasonló korcsulmányok), amik bár rengeteg rajongót szereztek maguknak, nem hívnám őket egy az egyben RPG-nek. Ugyanígy, egy-egy játékban hiába van szintlépés, attól az még nem lesz RPG. Erre remek példa lehet talán az új Might and Magic játék, a Dark Messiah, amiben bár olyan karaktert lehet gyúrni, amilyet csak akarunk, van benne inventory (tényleg, a tárgyhasználatról nem is meséltem), és lehet szépen szintet lépni benne, de olyan szinten lineáris a játék, és olyan szinten nem nyújt semmiféle szabadságot, hogy ez, bár akció-RPG gúnynévvel jött ki, soha nem említeném egy szinten egy Morrowind-el, ami bizony RPG.

Említést érdemel még a nagy sikerű SpellForce, ami arról vált híressé, hogy egy az egyben integráltak bele egy RPG rendszert. Hogy miért érdekes ez? A játék bizony stratégia. Mégis, remekül megfér egymás mellett a két rendszer, és akár szimpla RPG-ként (bár nem tökéletes a rendszer, de közelít ahhoz, de egy stratégiában pár apróság megbocsátható) is játszható, vagy nem is muszáj foglalkozni a hőssel, lehet stratégiaként is kezelni. Voltak erre más próbálkozások is (lásd: Warcraft 3), de igazából nem sikerült jó rendszert összehozni bennük.

És ha már Warcraft. Nem WoW-ról kívánok most beszélni, csupán a teljes MMORPG kínálatot lehúzni. Ugyanis olyan, hogy MMORPG NEM(!) létezik. Igen, MMO a WoW, a Guild Wars, Lineage 2, és még millió egy nevet fel lehetne sorolni. De nézzünk csak szét benne. Van igazi történetük (oké, GW-nek van ...)? Nyújtanak végtelen szabadságot (még a wow sem, pedig meglett volna rá az esélye, de a Blizz elszúrta)? Az lesz az emberből, ami csak lenni akar? Legyen az félelmetes hadúr, egyszerű gyűjtögető alkímista? Nem. Mindenütt az ember szintezésre van kényszerítve (kárhoztatva). Bármennyi is rá akarják manapság erőltetni az RPG fogalmat a szintlépéses játékokra, és RPG elemként emlegetni azt, hogy fejlődik pl a GTA San Andreasban a fegyverhasználat, attól azoknak a játékoknak közül sem lesz a valódi, élvonalas Rola Playing Game-ekhez. Mert bizony ehhez még nem nőtt fel a számítógépes játékok világa. Nem tudja azt nyújta, amit egy papír alapú RPG nyújthat, és bár vannak IGAZI számítógépes RPG-k, sokukra csak rá akarják húzni ezt a matricát, mert ez mostanság divat és jól lehet egy RPG-vel (pláne egy MMO-val!) keresni. Volt erre rengeteg szörnyű példa, és igazából csak nagyon kevés jó ellenpélda van (Diablo 2 akkor sem RPG, még a Blizzard is fog sörétest a fejemhez), viszont azok jórészt örök klasszikusként kerültek be a játékosok szívébe, és a mai napig is képesek több száz órát az adott játékkal tölteni, de az is lehet, hogy némelyek (youtube tanulsága szerint legalábbis ...) a mai napig több ezer órát töltöttek el olyan klasszikusokkal, mint a Gothic, vagy épp a The Elder Scrolls széria első része. Ez az igazi különbség az RPG, és az RPG-ként eladott játékok között.
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

bence113
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 205


« Válasz #192 Dátum: 2009.09.09 17:53 »

én többször is kerestem de nem találtam olyan játékot amelyik nem arról szól hogy hányas szintű vagy vagy hogy milyen über brutál fegyód van, meg hogy van kilencmilliónyolcszázhatvannégyezerhétszázhuszonegy hp-d és meg se érzed ha melletted robban az atom hanem olyat ami a technikáról, ügyességről szól, fejben megvan mit akarok (szerintem teljesen új játékstílust alkottam meg fejben)
egy létező harcművészeteket használó középkorban játszódó játék, főleg a játékos ügyessége és gyakorlottsága számítana, és csak kis mértékben szólna bele a felszerelés és egyéb pluszok, sok kombo, mozdulatsor (több gomb sorrendben leütése után)
ez az amivel én szívesen játszanék

van ilyen játék egyáltalán? kert én nem találtam, csak oldalnézetes internetes játékokat (http://www.shockwave.com/gamelanding/capfighter3.jsp - ez már hasonlít)
véleményt kérek


boldog 200. hsz-t nekem!
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.09 18:05 írta bence113 » Naplózva


ATI Radeon HD 4870  512MB
Intel Core2 Duo CPU E7400 2.80 GHz
2.00GB RAM
Le:14Mbit/s Fel:1Mbit/s

ne kattints ide!
Tomi
Gőzmozdony
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3411

Lieutenant of 13th Legion


« Válasz #193 Dátum: 2009.09.09 18:10 »

Hát.. Ez meg nagy "hekk en szless" nem pedig rpg.. Mosolyog
Naplózva

FÓRUM SZABÁLYZAT! OLVASD EL! Nem ismerete nem mentesít by tetra


A szó elszáll, az írást meg törli a moderátor
Nesquick - Törölj még egyet és fogd rá a Tomira! Kacsint
bence113
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 205


« Válasz #194 Dátum: 2009.09.09 18:12 »

ki mondta hogy az? én csak azt mondtam hogy hasonlót keresek 3d ben
és az meg mit csinál?
Naplózva


ATI Radeon HD 4870  512MB
Intel Core2 Duo CPU E7400 2.80 GHz
2.00GB RAM
Le:14Mbit/s Fel:1Mbit/s

ne kattints ide!
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 49   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.