Stickman Warfare: A játék

2024.04.30 04:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Szavazás
Kérdés: Szerinted melyik funkció a LEGFONTOSABB, aminek mindenképpen szerepelnie kell az új StickTool-ban?
Teleportok
Kommentek
Épületek színes jelölése
Választható háttérkép
Játékbeli koordináták beolvasása (/coords)
A játék modell-fájlainak buherálása
Többnyelvűség
Minimapok kimentése és betöltése a játékba
Azok a még titkos dolgok, amiket az új Stickman tartogat
NYAN NYAN NYAN (avagy nekem tök mindegy, csak szeretek össze-vissza kattintgatni)
Sok modell egyszerre való elhelyezése (Ecsetek)

Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: [WIP] StickTool v1.0 - Közvélemény-kutatás  (Megtekintve 245777 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
AnonimMc
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103


« Válasz #240 Dátum: 2010.08.05 14:07 »

Most már elmúlt a ...by zero most meg nem talál egy fájlt van amikor a térképet se hozza be.
Nem tudom betenni az ugratóm amit még le is textúráztam lekonvertáltam és nem tudom elhelyezni mert túl hülye vagyok a map.ini-hez  Vigyorog
Naplózva

Maresz
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166


Sün!


« Válasz #241 Dátum: 2010.08.05 16:12 »

A map.ini nem nehéz, csak egy kis angol tudás kell hozzá.
Stickmagazinban és blogon is irtak róla:
http://stickman.blog.hu/2010/05/11/regebbi_cikkek_modolas_ojjektumok_ini

(anno még ojjektumok.ini-volt)
Naplózva

0.o
AnonimMc
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103


« Válasz #242 Dátum: 2010.08.06 22:04 »

De akkor is!
Nem tudom használni a Sticktoolt.
Naplózva

Maresz
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166


Sün!


« Válasz #243 Dátum: 2010.08.07 14:35 »

Személy szerint én nem használom a Sticktool-t, de azsem nehéz (próbáltam már).

Annyi a dolgod, hogy a játékba kiválasztasz egy helyet, ahova a modellt be akarod rakni.
Odamész a kiválasztott helyre, és beirod a chat-ba hogy "/coords" .
Kiadja a pontos helyed a pályán (a koordinátákat), ezt ird fel valahova/printscreen-eld.
Aztán a .sm0 és a lm -fájlt rakd be a data mappába ( ezek a fájlok konvertálás után jelennek meg a konvertált .3ds -fájl helyén).
Ezután rakd be a a textúrákat is (data mappába) amiket a modellhez használtál, és ird meg a map.ini-t.
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.08 21:22 írta -FirePower- Maresz » Naplózva

0.o
Gaz
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 325

-FirePower- hűséges tagja!


« Válasz #244 Dátum: 2010.08.08 21:19 »

Nekem nagyon hasznos ez a sticktool. Mostanába sokat modellezek és rakok be tárgyakat a játékba.
Naplózva



"Aki meg akar tenni valamit, talál rá módot, aki nem, az talál kifogást." Stephen Dolly
AnonimMc
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103


« Válasz #245 Dátum: 2010.08.09 03:03 »

A konverterem nem működik (vagy csak nem várok elég időt vele) kb. 1 órát vártam vele és egyfolytában  csak Converting to .x.  He
Naplózva

kléni
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1580



« Válasz #246 Dátum: 2010.08.09 11:48 »

"A hiba az ön készülékében van."
Attól, mert nem működik, még nem feltétlenül a program hibája, és nem nem működik. Feltehetően te rontottál el valamit, nem követted jól a leírást, ami nem a program hibája.
Naplózva

[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #247 Dátum: 2010.08.10 02:00 »

Kiadja a pontos helyed a pályán (a koordinátákat), ezt ird fel valahova/printscreen-eld.

Eltárolja a log.txt-ben.
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
AnonimMc
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103


« Válasz #248 Dátum: 2010.08.11 14:23 »

Lenne még egy kérdésem ami a következő:
Amikor beírom a /coordsot akkor kiad olyat hogy pl.:-x:125.24 z:58.14 y: v:-83.62  (nem ilyen sorrendbe vannak a betűk)
és még valamit kiír alá az mire jó?
Naplózva

HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #249 Dátum: 2010.08.11 14:42 »

Azok (angleH, angleV) csak a kamera aktuális elfordulását jelzik, nem sokra tudnád használni őket. De az új StickTool-ban a /coords használata is könnyebb lesz, mert a koordinátákat automatikusan beolvassa és a Map Editorban ki lehet őket majd a megadott név szerint választani.
Naplózva

ßen
Rendszeres látogató
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39

Fórumozó


« Válasz #250 Dátum: 2010.10.03 16:38 »

Én hogyha egy épületet átméretezek akkor azonnal a levegőbe kerül. Miért van ez?
Naplózva

   voltam xD
stukker01
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 178


Barátok Közt Fan


« Válasz #251 Dátum: 2010.10.04 17:33 »

Én hogyha egy épületet átméretezek akkor azonnal a levegőbe kerül. Miért van ez?

Bizonyára azért, mert összenyomod, és ilyenkor nyilván a magassága is változik... Ami eddig a földet érte, most már a levegőben van. Remélem érted, ha nem sry.
Naplózva

HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #252 Dátum: 2010.10.23 21:59 »

Új verzió! (v0.9)

http://stickman.hu/forum/index.php?topic=1847.0
Naplózva

Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #253 Dátum: 2010.10.24 09:12 »

  • Támogatja a magyar nyelvet
Azt hiszem ez a legfontosabb, most már senki nem panaszkodhat, hogy nem érti Mosolyog Írni is fogok a napokban egy cikket a blogra Mosolyog
Naplózva

   
Szandií^^
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277


Hmm


« Válasz #254 Dátum: 2010.10.24 16:23 »

Ki probáltam..és tetszik Vigyorog
Naplózva

~Először figyelembe sem vesznek, aztán nevetnek rajtad, aztán harcolnak ellened, és aztán nyersz.*

De igaz ez.. http://www.demotivalo.net/pic/1312069182-aR9tRk.jpg
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.059 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.