Hector
|
|
« Válasz #195 Dátum: 2010.05.14 10:28 » |
|
vagy új extra: [spawn]
|
|
|
Naplózva
|
Adam Hector
|
|
|
HelloTibi
|
|
« Válasz #196 Dátum: 2010.05.17 13:48 » |
|
Meg sztem jó lenne, ha lenne egy special=respawn, ami úgyanúgy special, mint a panti effektje, csak ez azt állítaná be, h hova respawnolsz. Tehát ha pl. a lighthouse-nél special=respawn van, akk oda respawnol.
vagy új extra: [spawn]
Beteszel a bunker helyére egy üres modellt és kész is a spawnhely... Tibi, támadt egy ötletem egy új Sticktool modullal kapcsolatban: Mod Customizer. A moddereknek egy kis eszköz, amivel a végén egy modot testreszabható exe fájlt lehet csinálni. Mondok gyorsan egy példát: Az OModba kéne egy olyan eszköz, amiben ki lehet választani a hummereket, mert hogy több is lesz. Egy külön mappába raktam őket egyelőre, így át kell másolgatni őket, az eredetit meg a felülírás előtt kimásolni máshova. Ezt tudná megkönnyíteni az eszköz. Szóval ebben az esetben így nézne ki a Mod Customizer: Válassz hummer modellt: [radio button]Hummer 1 [radio button]Hummer 2 [radio button]Hummer 3 stb... Ez csak egy nagyon egyszerű példa volt, lehetne sokkal komolyabb dolgokat is csinálni vele. Vagyis mindent, ami fájl másolással, mozgatással, törléssel kapcsolatos. Ezt én egy ini fájl irogatással képzeltem el, de akár lehetne neki grafikus felülete is. Ha valamit érthetetlenül írtam le, szólj.
Nagyjából értem mire gondolsz. Én ezt nem építeném be a StickTool-ba hanem csak egy EXE lenne ami mellett lenne az INI vagy XML fájlja. A beállításait kézzel kellene megadni. Meg a fájlok kezelését egy nagyon egyszerű scriptnyelvvel oldanám meg, aminek a parancsait hozzá lehetne rendelni saját gombokhoz meg egyéb dolgokhoz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
HelloTibi
|
|
« Válasz #198 Dátum: 2010.05.29 20:49 » |
|
Egyedi téma nélkül is ezt csinálja?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Oli
|
|
« Válasz #199 Dátum: 2010.05.29 23:07 » |
|
Eddig még nem fordult elő, és már elég régóta egyedi témát használok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
-[H.G]-Tyson
|
|
« Válasz #200 Dátum: 2010.05.31 21:21 » |
|
Sziasztok lenne egy kérdésem épületet hogy helyezzek be?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
POD
|
|
« Válasz #201 Dátum: 2010.06.02 19:36 » |
|
5let: lehetne olyan hogy a mapon kijelölök egy területet (szabályos/szabálytalan alakút), és ott egy, vagy több kijelölt modellből véletlenszerűen helyezzen el többet. Állítható lenne hogy a különböző modelleket egy helyre is tudja rakni. Továbbá lehet növelni, vagy csökkenteni hogy milyen sűrün rakja. Pl erdőknél nagyon hasznos lenne. És sztem másnak is hasznára válna.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Captain Jack Harkness
Megszállott fórumozó
Nem elérhető
Hozzászólások: 456
Torchwood Team Member
|
|
« Válasz #202 Dátum: 2010.06.02 22:12 » |
|
Itt is 1 5let: Lehessen egyszerre több épületet kijelölni, mert hasznos lenne, pl. ha az egész alcompot ( radio tower és a kis bunkit is beleértve ), ugyanabban a helyzetben akarom átrakni máshova, ne kelljen számolgatni fél óráig, h meiket pontosan hova tegyem, hanem pl. jobb klikk 1 épület piros ( v másmilyen színű ) pöttyére, és onnastól ha másikra kattolok ballal, akkor azt azzal egybeveszi, de ha ugyanarra az épületre, amire először klikkeltél ( jobb klikkel ) bal klikkel kattintasz, elmúlna a több épület kijelölése. Ez sok segítség lenne pl. a térkép átrendezésekor. Legalábbis nekem tutira nagy segítség lenne
|
|
|
Naplózva
|
,,Dzsidzsi, te elmebeteg quados" xD By: chester ,,Nem vagyok buzí, csak szimplán megdugok mindenkit " xDDD By: cakko
|
|
|
Oli
|
|
« Válasz #203 Dátum: 2010.06.02 22:51 » |
|
Ez tényleg hasznos lenne De akkor már a teleportokkal együtt is lehessen kijelölni. A kijelölés meg mehetne a már megszokott ctrl+klikkel. Sőt, akkor már shift+klikk is kéne
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
(-PRO-) GamehunteR
|
|
« Válasz #204 Dátum: 2010.06.03 05:55 » |
|
Vagy egy egyszerű négyzet kijelölés vagy körbe rajzolás. Amm meg másik ötlet : épületek forgatása.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.03 14:10 írta (-PRO-) GamehunteR »
|
Naplózva
|
|
|
|
Hector
|
|
« Válasz #205 Dátum: 2010.06.03 07:51 » |
|
Régebben beszéltem arról a körről ami az épület méretét mutatná, akkor azért lehetne odarajzolni, hogy tudjuk mekkor a körben lapítaná ki a földet. Azt is ellenőrizhetné a program, hogy a generált model fájlok utsó módosítási dátuma újjabb-e, mint az épület .sm0 fájla. Ha nem akkor megkérdezné, hogy törölje-e őket. Ezen kívül, ha direkt akarunk ilyet csinálni, akkor be lehetne egy checkboxot pipálni, hogy ne kérdezze meg. Remélem értitek miről van szó.
Ja még egy 5let: a log fájlból nézze ki a progi a /coords koordinátákat, és a kordinátáknál legyen egy gomb, hogy log-ból beillesztés. Illetve azt is csinálhatná, hogy kiírja (kimásolja a log fájlból) hogy mi volt az utóbbi hiba ami miatt nem indult ela game.
|
|
|
Naplózva
|
Adam Hector
|
|
|
Captain Jack Harkness
Megszállott fórumozó
Nem elérhető
Hozzászólások: 456
Torchwood Team Member
|
|
« Válasz #206 Dátum: 2010.06.03 16:55 » |
|
Ja, meg nekem nagyon hasznos lenne az, ha: A magasság megtartó gombot bepipálom 0-nál, akkor bárhova rakom 0 lesz. De ha rámegyek, h + ( még egy az adott modellből ) akkor auto 0-n lesz a magassága. De nekem, amikor modolok, jó lenne, ha ez előző modellt, pl. a mederből adok hozzá mégegyet, berakom vhova, és beállítom h 6.00 a magassága. Ha ezt bepipálom, h tartsa, az ez UTÁN hozzáadott ( ugyanilyen ) modellnek is megtartsa, és csak helyezni kelljen, mert sok időm elmegy arra, h kiveszem a pipát, a hídhoz rakom, berakom a pipát, lepakolom a modellt, és előről. Ezt akár csak az én kedvemér, de megcsinálnád? Sokat segítenél vele És szerintem másnak is lehet segítség.
|
|
|
Naplózva
|
,,Dzsidzsi, te elmebeteg quados" xD By: chester ,,Nem vagyok buzí, csak szimplán megdugok mindenkit " xDDD By: cakko
|
|
|
HelloTibi
|
|
« Válasz #207 Dátum: 2010.06.12 18:04 » |
|
Ja, meg nekem nagyon hasznos lenne az, ha: A magasság megtartó gombot bepipálom 0-nál, akkor bárhova rakom 0 lesz. De ha rámegyek, h + ( még egy az adott modellből ) akkor auto 0-n lesz a magassága. De nekem, amikor modolok, jó lenne, ha ez előző modellt, pl. a mederből adok hozzá mégegyet, berakom vhova, és beállítom h 6.00 a magassága. Ha ezt bepipálom, h tartsa, az ez UTÁN hozzáadott ( ugyanilyen ) modellnek is megtartsa, és csak helyezni kelljen, mert sok időm elmegy arra, h kiveszem a pipát, a hídhoz rakom, berakom a pipát, lepakolom a modellt, és előről. Ezt akár csak az én kedvemér, de megcsinálnád? Sokat segítenél vele És szerintem másnak is lehet segítség. Meglesz. Régebben beszéltem arról a körről ami az épület méretét mutatná, akkor azért lehetne odarajzolni, hogy tudjuk mekkor a körben lapítaná ki a földet. Azt is ellenőrizhetné a program, hogy a generált model fájlok utsó módosítási dátuma újjabb-e, mint az épület .sm0 fájla. Ha nem akkor megkérdezné, hogy törölje-e őket. Ezen kívül, ha direkt akarunk ilyet csinálni, akkor be lehetne egy checkboxot pipálni, hogy ne kérdezze meg. Remélem értitek miről van szó.
Ja még egy 5let: a log fájlból nézze ki a progi a /coords koordinátákat, és a kordinátáknál legyen egy gomb, hogy log-ból beillesztés. Illetve azt is csinálhatná, hogy kiírja (kimásolja a log fájlból) hogy mi volt az utóbbi hiba ami miatt nem indult ela game.
A dátumnézegetőst belerakom, de a többit még nem tudom. Vagy egy egyszerű négyzet kijelölés vagy körbe rajzolás. Amm meg másik ötlet : épületek forgatása.
Ez tényleg hasznos lenne De akkor már a teleportokkal együtt is lehessen kijelölni. A kijelölés meg mehetne a már megszokott ctrl+klikkel. Sőt, akkor már shift+klikk is kéne Itt is 1 5let: Lehessen egyszerre több épületet kijelölni, mert hasznos lenne, pl. ha az egész alcompot ( radio tower és a kis bunkit is beleértve ), ugyanabban a helyzetben akarom átrakni máshova, ne kelljen számolgatni fél óráig, h meiket pontosan hova tegyem, hanem pl. jobb klikk 1 épület piros ( v másmilyen színű ) pöttyére, és onnastól ha másikra kattolok ballal, akkor azt azzal egybeveszi, de ha ugyanarra az épületre, amire először klikkeltél ( jobb klikkel ) bal klikkel kattintasz, elmúlna a több épület kijelölése. Ez sok segítség lenne pl. a térkép átrendezésekor. Legalábbis nekem tutira nagy segítség lenne A több elem egyszerre való kijelölését és mozgatását sajnos nem tudom megoldani, mert a pályaszerkesztő alapból úgy lett felépítve hogy egyidejűleg csak egy dolog kezelésére képes. 5let: lehetne olyan hogy a mapon kijelölök egy területet (szabályos/szabálytalan alakút), és ott egy, vagy több kijelölt modellből véletlenszerűen helyezzen el többet. Állítható lenne hogy a különböző modelleket egy helyre is tudja rakni. Továbbá lehet növelni, vagy csökkenteni hogy milyen sűrün rakja. Pl erdőknél nagyon hasznos lenne. És sztem másnak is hasznára válna. Téglalap és ellipszis alakú területtel meg tudom oldani. De egy menetben csak egyfajta modellt (fát, bokrot vagy egyéb dolgot) szórna el, és azt kellene még beállítani hogy mennyit.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Captain Jack Harkness
Megszállott fórumozó
Nem elérhető
Hozzászólások: 456
Torchwood Team Member
|
|
« Válasz #208 Dátum: 2010.06.12 18:14 » |
|
És esetleg, azt meg lehetne oldani, h 2 v több modellt ,,összekapcsolni,, ? H pl. rákattolok a lighthouse-ra, és jobb oldalt kijön egy összekapcsolni gomb, és akkor az azután kijelölt modelleket ezzel összekapcsolja. Abbahagyni meg úgy lehetne, h mégegyszer rákattolunk ( 1. rákattoláskor kicsit benyomódna, jelezve h be van ,,kapcsolva,, ) és akkor ,,kikapcsol,, .
|
|
|
Naplózva
|
,,Dzsidzsi, te elmebeteg quados" xD By: chester ,,Nem vagyok buzí, csak szimplán megdugok mindenkit " xDDD By: cakko
|
|
|
Bolint99
|
|
« Válasz #209 Dátum: 2010.06.12 19:26 » |
|
Vagy egy teljesen új kódrészletet írni, és a program ha többet jelölne ki egyszerre, akkor jobb oldalt az a kódrészlet jönne elő, és pl csak a mozgatást engedne... Vagy a szóráshoz lehetne egy "Put it randomly" vagy valami ilyesmi gomb...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|