Stickman Warfare: A játék

2024.11.27 01:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Szavazás
Kérdés: Szerinted melyik funkció a LEGFONTOSABB, aminek mindenképpen szerepelnie kell az új StickTool-ban?
Teleportok
Kommentek
Épületek színes jelölése
Választható háttérkép
Játékbeli koordináták beolvasása (/coords)
A játék modell-fájlainak buherálása
Többnyelvűség
Minimapok kimentése és betöltése a játékba
Azok a még titkos dolgok, amiket az új Stickman tartogat
NYAN NYAN NYAN (avagy nekem tök mindegy, csak szeretek össze-vissza kattintgatni)
Sok modell egyszerre való elhelyezése (Ecsetek)

Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: [WIP] StickTool v1.0 - Közvélemény-kutatás  (Megtekintve 267751 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Hector
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 525


MOD Master


WWW
« Válasz #195 Dátum: 2010.05.14 10:28 »

vagy új extra: [spawn]
Naplózva


Adam Hector
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #196 Dátum: 2010.05.17 13:48 »

Meg sztem jó lenne, ha lenne egy special=respawn, ami úgyanúgy special, mint a panti effektje, csak ez azt állítaná be, h hova respawnolsz. Tehát ha pl. a lighthouse-nél special=respawn van, akk oda respawnol.
vagy új extra: [spawn]

Beteszel a bunker helyére egy üres modellt és kész is a spawnhely...

Tibi, támadt egy ötletem egy új Sticktool modullal kapcsolatban:
Mod Customizer. A moddereknek egy kis eszköz, amivel a végén egy modot testreszabható exe fájlt lehet csinálni. Mondok gyorsan egy példát:
Az OModba kéne egy olyan eszköz, amiben ki lehet választani a hummereket, mert hogy több is lesz. Egy külön mappába raktam őket egyelőre, így át kell másolgatni őket, az eredetit meg a felülírás előtt kimásolni máshova. Ezt tudná megkönnyíteni az eszköz.
Szóval ebben az esetben így nézne ki a Mod Customizer:
Válassz hummer modellt:
[radio button]Hummer 1
[radio button]Hummer 2
[radio button]Hummer 3
stb...
Ez csak egy nagyon egyszerű példa volt, lehetne sokkal komolyabb dolgokat is csinálni vele. Vagyis mindent, ami fájl másolással, mozgatással, törléssel kapcsolatos. Ezt én egy ini fájl irogatással képzeltem el, de akár lehetne neki grafikus felülete is.
Ha valamit érthetetlenül írtam le, szólj.

Nagyjából értem mire gondolsz. Én ezt nem építeném be a StickTool-ba hanem csak egy EXE lenne ami mellett lenne az INI vagy XML fájlja. A beállításait kézzel kellene megadni. Meg a fájlok kezelését egy nagyon egyszerű scriptnyelvvel oldanám meg, aminek a parancsait hozzá lehetne rendelni saját gombokhoz meg egyéb dolgokhoz.

Naplózva

Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #197 Dátum: 2010.05.28 20:03 »


Nem tudom hogy sikerült ez, eddig még nem fordult elő. Csak gondoltam szólok Mosolyog
Naplózva

   
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #198 Dátum: 2010.05.29 20:49 »

Egyedi téma nélkül is ezt csinálja?
Naplózva

Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #199 Dátum: 2010.05.29 23:07 »

Eddig még nem fordult elő, és már elég régóta egyedi témát használok.
Naplózva

   
-[H.G]-Tyson
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



« Válasz #200 Dátum: 2010.05.31 21:21 »

Sziasztok lenne egy kérdésem épületet hogy helyezzek be?
Naplózva

POD
Téma moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 672


United Hardcore Against Racism and Fascism


WWW
« Válasz #201 Dátum: 2010.06.02 19:36 »

5let: lehetne olyan hogy a mapon kijelölök egy területet (szabályos/szabálytalan alakút), és ott egy, vagy több kijelölt modellből véletlenszerűen helyezzen el többet. Állítható lenne hogy a különböző modelleket egy helyre is tudja rakni. Továbbá lehet növelni, vagy csökkenteni hogy milyen sűrün rakja. Pl erdőknél nagyon hasznos lenne.  Kacsint És sztem másnak is hasznára válna.
Naplózva

http://www.paintmaster.extra.hu - Megnézed!!!! x)

DJ + Bassdrum + Madness + MC = Gabber



Fórum szabályzat: Kötelező olvasmány gyerekeknek.
5letek FAQ
Captain Jack Harkness
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 456


Torchwood Team Member


« Válasz #202 Dátum: 2010.06.02 22:12 »

Itt is 1 5let: Lehessen egyszerre több épületet kijelölni, mert hasznos lenne, pl. ha az egész alcompot ( radio tower és a kis bunkit is beleértve ), ugyanabban a helyzetben akarom átrakni máshova, ne kelljen számolgatni fél óráig, h meiket pontosan hova tegyem, hanem pl. jobb klikk 1 épület piros ( v másmilyen színű ) pöttyére, és onnastól ha másikra kattolok ballal, akkor azt azzal egybeveszi, de ha ugyanarra az épületre, amire először klikkeltél ( jobb klikkel ) bal klikkel kattintasz, elmúlna a több épület kijelölése. Ez sok segítség lenne pl. a térkép átrendezésekor. Legalábbis nekem tutira nagy segítség lenne Vigyorog
Naplózva


,,Dzsidzsi, te elmebeteg quados" xD By: chester Vigyorog
,,Nem vagyok buzí, csak szimplán megdugok mindenkit Vigyorog" xDDD By: cakko
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #203 Dátum: 2010.06.02 22:51 »

Ez tényleg hasznos lenne Mosolyog De akkor már a teleportokkal együtt is lehessen kijelölni. A kijelölés meg mehetne a már megszokott ctrl+klikkel. Sőt, akkor már shift+klikk is kéne Vigyorog
Naplózva

   
(-PRO-) GamehunteR
Fórum függő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1267


[+] [+]


« Válasz #204 Dátum: 2010.06.03 05:55 »

Vagy egy egyszerű négyzet kijelölés vagy körbe rajzolás.
Amm meg másik ötlet : épületek forgatása.
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.03 14:10 írta (-PRO-) GamehunteR » Naplózva

Hector
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 525


MOD Master


WWW
« Válasz #205 Dátum: 2010.06.03 07:51 »

Régebben beszéltem arról a körről ami az épület méretét mutatná, akkor azért lehetne odarajzolni, hogy tudjuk mekkor a körben lapítaná ki a földet. Azt is ellenőrizhetné a program, hogy a generált model fájlok utsó módosítási dátuma újjabb-e, mint az épület .sm0 fájla. Ha nem akkor megkérdezné, hogy törölje-e őket. Ezen kívül, ha direkt akarunk ilyet csinálni, akkor be lehetne egy checkboxot pipálni, hogy ne kérdezze meg.
Remélem értitek miről van szó.

Ja még egy 5let: a log fájlból nézze ki a progi a /coords koordinátákat, és a kordinátáknál legyen egy gomb, hogy log-ból beillesztés. Illetve azt is csinálhatná, hogy kiírja (kimásolja a log fájlból) hogy mi volt az utóbbi hiba ami miatt nem indult ela game.
Naplózva


Adam Hector
Captain Jack Harkness
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 456


Torchwood Team Member


« Válasz #206 Dátum: 2010.06.03 16:55 »

Ja, meg nekem nagyon hasznos lenne az, ha:  A magasság megtartó gombot bepipálom 0-nál, akkor bárhova rakom 0 lesz. De ha rámegyek, h + ( még egy az adott modellből ) akkor auto 0-n lesz a magassága. De nekem, amikor modolok, jó lenne, ha ez előző modellt, pl. a mederből adok hozzá mégegyet, berakom vhova, és beállítom h 6.00 a magassága. Ha ezt bepipálom, h tartsa, az ez UTÁN hozzáadott ( ugyanilyen ) modellnek is megtartsa, és csak helyezni kelljen, mert sok időm elmegy arra, h kiveszem a pipát, a hídhoz rakom, berakom a pipát, lepakolom a modellt, és előről. Ezt akár csak az én kedvemér, de megcsinálnád? Sokat segítenél vele Vigyorog És szerintem másnak is lehet segítség. Mosolyog
Naplózva


,,Dzsidzsi, te elmebeteg quados" xD By: chester Vigyorog
,,Nem vagyok buzí, csak szimplán megdugok mindenkit Vigyorog" xDDD By: cakko
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #207 Dátum: 2010.06.12 18:04 »

Ja, meg nekem nagyon hasznos lenne az, ha:  A magasság megtartó gombot bepipálom 0-nál, akkor bárhova rakom 0 lesz. De ha rámegyek, h + ( még egy az adott modellből ) akkor auto 0-n lesz a magassága. De nekem, amikor modolok, jó lenne, ha ez előző modellt, pl. a mederből adok hozzá mégegyet, berakom vhova, és beállítom h 6.00 a magassága. Ha ezt bepipálom, h tartsa, az ez UTÁN hozzáadott ( ugyanilyen ) modellnek is megtartsa, és csak helyezni kelljen, mert sok időm elmegy arra, h kiveszem a pipát, a hídhoz rakom, berakom a pipát, lepakolom a modellt, és előről. Ezt akár csak az én kedvemér, de megcsinálnád? Sokat segítenél vele Vigyorog És szerintem másnak is lehet segítség. Mosolyog

Meglesz.

Régebben beszéltem arról a körről ami az épület méretét mutatná, akkor azért lehetne odarajzolni, hogy tudjuk mekkor a körben lapítaná ki a földet. Azt is ellenőrizhetné a program, hogy a generált model fájlok utsó módosítási dátuma újjabb-e, mint az épület .sm0 fájla. Ha nem akkor megkérdezné, hogy törölje-e őket. Ezen kívül, ha direkt akarunk ilyet csinálni, akkor be lehetne egy checkboxot pipálni, hogy ne kérdezze meg.
Remélem értitek miről van szó.

Ja még egy 5let: a log fájlból nézze ki a progi a /coords koordinátákat, és a kordinátáknál legyen egy gomb, hogy log-ból beillesztés. Illetve azt is csinálhatná, hogy kiírja (kimásolja a log fájlból) hogy mi volt az utóbbi hiba ami miatt nem indult ela game.

A dátumnézegetőst belerakom, de a többit még nem tudom.

Vagy egy egyszerű négyzet kijelölés vagy körbe rajzolás.
Amm meg másik ötlet : épületek forgatása.
Ez tényleg hasznos lenne Mosolyog De akkor már a teleportokkal együtt is lehessen kijelölni. A kijelölés meg mehetne a már megszokott ctrl+klikkel. Sőt, akkor már shift+klikk is kéne Vigyorog
Itt is 1 5let: Lehessen egyszerre több épületet kijelölni, mert hasznos lenne, pl. ha az egész alcompot ( radio tower és a kis bunkit is beleértve ), ugyanabban a helyzetben akarom átrakni máshova, ne kelljen számolgatni fél óráig, h meiket pontosan hova tegyem, hanem pl. jobb klikk 1 épület piros ( v másmilyen színű ) pöttyére, és onnastól ha másikra kattolok ballal, akkor azt azzal egybeveszi, de ha ugyanarra az épületre, amire először klikkeltél ( jobb klikkel ) bal klikkel kattintasz, elmúlna a több épület kijelölése. Ez sok segítség lenne pl. a térkép átrendezésekor. Legalábbis nekem tutira nagy segítség lenne Vigyorog

A több elem egyszerre való kijelölését és mozgatását sajnos nem tudom megoldani, mert a pályaszerkesztő alapból úgy lett felépítve hogy egyidejűleg csak egy dolog kezelésére képes.

5let: lehetne olyan hogy a mapon kijelölök egy területet (szabályos/szabálytalan alakút), és ott egy, vagy több kijelölt modellből véletlenszerűen helyezzen el többet. Állítható lenne hogy a különböző modelleket egy helyre is tudja rakni. Továbbá lehet növelni, vagy csökkenteni hogy milyen sűrün rakja. Pl erdőknél nagyon hasznos lenne.  Kacsint És sztem másnak is hasznára válna.

Téglalap és ellipszis alakú területtel meg tudom oldani. De egy menetben csak egyfajta modellt (fát, bokrot vagy egyéb dolgot) szórna el, és azt kellene még beállítani hogy mennyit.
Naplózva

Captain Jack Harkness
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 456


Torchwood Team Member


« Válasz #208 Dátum: 2010.06.12 18:14 »

És esetleg, azt meg lehetne oldani, h 2 v több modellt ,,összekapcsolni,, ? H pl. rákattolok a lighthouse-ra, és jobb oldalt kijön egy összekapcsolni gomb, és akkor az azután kijelölt modelleket ezzel összekapcsolja. Abbahagyni meg úgy lehetne, h mégegyszer rákattolunk ( 1. rákattoláskor kicsit benyomódna, jelezve h be van ,,kapcsolva,, ) és akkor ,,kikapcsol,, .
Naplózva


,,Dzsidzsi, te elmebeteg quados" xD By: chester Vigyorog
,,Nem vagyok buzí, csak szimplán megdugok mindenkit Vigyorog" xDDD By: cakko
Bolint99
Bolint99. The WebAdmin.
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 951


WWW
« Válasz #209 Dátum: 2010.06.12 19:26 »

Vagy egy teljesen új kódrészletet írni, és a program ha többet jelölne ki egyszerre, akkor jobb oldalt az a kódrészlet jönne elő, és pl csak a mozgatást engedne...
Vagy a szóráshoz lehetne egy "Put it randomly" vagy valami ilyesmi gomb...
Naplózva

http://ilajkyou.com Lájkollak ^^ Kattanj rá! =)
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.