Stickman Warfare: A játék

2024.04.30 09:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Szavazás
Kérdés: Szerinted melyik funkció a LEGFONTOSABB, aminek mindenképpen szerepelnie kell az új StickTool-ban?
Teleportok
Kommentek
Épületek színes jelölése
Választható háttérkép
Játékbeli koordináták beolvasása (/coords)
A játék modell-fájlainak buherálása
Többnyelvűség
Minimapok kimentése és betöltése a játékba
Azok a még titkos dolgok, amiket az új Stickman tartogat
NYAN NYAN NYAN (avagy nekem tök mindegy, csak szeretek össze-vissza kattintgatni)
Sok modell egyszerre való elhelyezése (Ecsetek)

Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: [WIP] StickTool v1.0 - Közvélemény-kutatás  (Megtekintve 245792 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
666™
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135


|N3wbee117| REACH Rank: Lt. Colonel grade 2


« Válasz #255 Dátum: 2010.11.12 12:42 »

állati  Vigyorog jobb mint az elözöek
Naplózva


Alex
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108


Mr.Wheatley


« Válasz #256 Dátum: 2010.11.23 21:49 »

Állati egyszerűen KAPA! Vigyorog
Sokkal jobb hogy most már magyar! Kacsint
STICKTOOL FOR EVÖR
Naplózva

HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #257 Dátum: 2010.12.05 22:15 »

1 éves a StickTool projekt!

Egy kis visszatekintés, hogyan nézett ki egy évvel ezelőtt: Kép
Naplózva

Mand.
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


Mandi Family Member ^^


« Válasz #258 Dátum: 2010.12.15 19:45 »

Ez igen! megtanultam kezelni! De ha modellezel valamit akkor azt itt is bele lehet rakni?
+ ha még egy bunkit teszel valahova, hogyan lehet azt, hogy odamész megnyomod az F-et és kocsid van? nekem csak egy sima épület így.
Naplózva

(-PRO-) GamehunteR
Fórum függő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1267


[+] [+]


« Válasz #259 Dátum: 2010.12.15 19:48 »

Az a bunker ami legfelül van a modellek közt. Automatikusan arra rakja rá a kocsiba szállást.
Naplózva

Mand.
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


Mandi Family Member ^^


« Válasz #260 Dátum: 2010.12.16 20:28 »

de úgy hogy modell hozzáadása--> bunker4 legyen a neve?

EDIT: nem jó, pedig ugyanazok a beállítások.
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.16 20:38 írta [FC] Mandrew007 » Naplózva

HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #261 Dátum: 2010.12.16 21:07 »

Tök mindegy miket állítgatsz be. Csak az a fő hogy az oldalsó listán a legfelső helyen szerepeljen a modell (a listában megfogod az egérrel és a legfelső helyre húzod) ezenkívül minimum kettőt helyezzél el belőle a térképen.
Naplózva

Mand.
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


Mandi Family Member ^^


« Válasz #262 Dátum: 2010.12.17 20:38 »

Ja végre rájöttem. Mert én új modell hozzáadása-->és annak a bunker4 nevet adtam. De már leesett a tantusz Vigyorog a görgetővel klikk. Akárhová. Amúgy megadná valaki Outland koordinátáit?
Naplózva

(-PRO-) GamehunteR
Fórum függő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1267


[+] [+]


« Válasz #263 Dátum: 2010.12.18 11:31 »

Felmész outra, beírod a chatba, hogy /coords és kiírja a korrdinátákat.
Naplózva

Mand.
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


Mandi Family Member ^^


« Válasz #264 Dátum: 2010.12.18 19:13 »

Kösz.
Naplózva

Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #265 Dátum: 2010.12.18 19:23 »

De ha beírod, hogy /coords outland, majd rákattintasz erre a kis zöld gombra, akkor kilistázza az így elmentett koordinátákat, jelenleg csak az outland nevűt. Jelölj ki egy modellt a fő ablakban, majd ebben a kis ablakban kattints a "Használd" gombra, és már át is írta a koordinátákat Mosolyog
Naplózva

   
Zaphire
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Válasz #266 Dátum: 2010.12.19 20:47 »

lenne egy kérdésem (elég láma kérdés, monjuk a modoláshoz láma vook):
Amikor nem "húzom ki" a winrar ablakból a sticktoolt, akkor azr írja h válasszam ki a stickman.exe-t. eddig rendben is van, de amikor bemeek a sitck mappájába h kiválasszam akk nincs ott, pedig hát... ha meg behúzom a stick mappájába (szószerint a stick mellé babonából >.<) akkor azt írja: Invalid file name (tom mit jelent) és akkor ha arra meek h vállalom a kockáztot akk nem történik semmi, ha meg arra h kapcsolja ki a programot az meg magától értetődő... tehát erre a problémára szeretnék segítséget kérni.

előre is kösz az "okosoknak" (nem rossz értelemben)
Naplózva
goofre
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


« Válasz #267 Dátum: 2010.12.31 12:05 »

Mii?Ez kicsit zavaros, nem tudom értelmezni.Most miért húzogatod ki a winrar-ból?Igaz így is ki lehet csomagolni.Megfogod a fájlokat odahúzod ahol a stickman van, és kicsomagolja, és lehet is használni.
Naplózva


"Ne lopd el, mert nincs időm újat csinálni!" By:Nyolcvan
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #268 Dátum: 2011.02.11 17:29 »

Ötlet: Rakd be az STData mappába a d3drm.dll-t, mert anélkül nem megy a konverter (nekem is csak most tűnt fel, mert már rég beraktam a dll-t a Windows mappába)
Naplózva

   
totalyidiot
Rendszeres látogató
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39

The 'Brümbrüm'


WWW
« Válasz #269 Dátum: 2011.02.19 17:46 »

Amúgy megadná valaki Outland koordinátáit?

egyébként a stick portal felett van szerintem így a legegyszerűbb
Naplózva

Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.055 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.