Stickman Warfare: A játék

2024.11.23 05:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Szavazás
Kérdés: Szerinted melyik funkció a LEGFONTOSABB, aminek mindenképpen szerepelnie kell az új StickTool-ban?
Teleportok
Kommentek
Épületek színes jelölése
Választható háttérkép
Játékbeli koordináták beolvasása (/coords)
A játék modell-fájlainak buherálása
Többnyelvűség
Minimapok kimentése és betöltése a játékba
Azok a még titkos dolgok, amiket az új Stickman tartogat
NYAN NYAN NYAN (avagy nekem tök mindegy, csak szeretek össze-vissza kattintgatni)
Sok modell egyszerre való elhelyezése (Ecsetek)

Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 20   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: [WIP] StickTool v1.0 - Közvélemény-kutatás  (Megtekintve 267340 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Dátum: 2009.12.16 20:09 »

StickTool v0.9

Egy játékbuheráló program, pályaszerkesztővel, ServerStats-szal és MOD-telepítővel.
A MODokat a http://stickman.hu/sticktool/up/ oldalon lehet feltölteni!



Újdonságok a 0.9-es verzióban:
  • A pályaszerkesztőben kisebb módosításokat lehet tenni a játék modelljein (textúraváltoztatás, skálázás)
  • Be tudja olvasni a játékban kiadott /coords parancs koordinátáit és azokat felhasználni
  • A pályaszerkesztőben el lehet venni a modellek szilárdságát, ami azt jelenti, hogy a játékban az adott modelleken át tudsz sétálni
  • Támogatja a magyar nyelvet
  • Könnyedén lehet váltani a különböző helyekre telepített Stickman mappák között
  • Lehet különböző színsémák közül választani, vagy ha nem tetszik egyik sem, csinálni



LETÖLTÉS (v0.9)

A használata előtt készíts biztonsági másolatot az egész data mappáról!
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.17 22:12 írta HelloTibi » Naplózva

n30h
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Válasz #1 Dátum: 2009.12.16 20:55 »

Nah grat faxa lett mondjuk még nincs telepítős stickmanem hogy leszedjem de jó nagyon mondjuk a térképhez a nagyítás kéne
Naplózva
kléni
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1580



« Válasz #2 Dátum: 2009.12.16 22:00 »

Nem akarsz magyar fordítást csinálni hozzá?
Naplózva

[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
TimeMaster
Felfüggesztett
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 127


WWW
« Válasz #3 Dátum: 2009.12.17 16:38 »

Ezt a progit te csináltad?Mivel?
Nem rosz, milyen programozási nyelv és mi a program amivel csináltad?
De azért megjegyzem tényleg kéne tőbb használhato dolog benne.
Naplózva

|/|432_|0664|_4|245?
Womi
Báálna
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 902

Error 404 - Title not Found


« Válasz #4 Dátum: 2009.12.17 17:25 »

Valószínűleg Visual Basic, vagy Delphi.
Naplózva


HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #5 Dátum: 2009.12.17 18:11 »

Ezt a progit te csináltad?Mivel?
Nem rosz, milyen programozási nyelv és mi a program amivel csináltad?
De azért megjegyzem tényleg kéne tőbb használhato dolog benne.

Pascal nyelven Lazarus-szal (v.0.9.28)  Kacsint
Amúgy meg még lesz benne több minden is. Másfél hete kezdtem el, úgyhogy még eléggé az elején vagyok Mosolyog Az ünnepekben majd több időm marad a fejlesztésére.

Nem akarsz magyar fordítást csinálni hozzá?

Ezt még nem tudom, ha majd stabilan működik benne minden, akkor lehet hogy csinálok hozzá. Addig marad az angol. (Meg nagyon macerás is, mert baromi sok pluszmunkával jár.)
Naplózva

torrent
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120


« Válasz #6 Dátum: 2009.12.18 15:18 »

óriási mennyyiségű fejlesztés vár rád ugyanis a magasságot nem látod.Ha ezt nem oldod meg hogy lássuk a magasságát akkor ez a program semmit sem ér.Kéne nagyítás is hogy közelről is lásd mert szerintem túl messze van a térkép.Ott a száma a dolgoknak hogy mennyi van egy fajtából a pályán, de az add nem működik(új fajta épületet se tudsz vele hozzáadni)
Naplózva
Darknesss
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 329


WWW
« Válasz #7 Dátum: 2009.12.18 15:55 »

Nekem tetszik, jó dolgonak néz ki csak méf marha sokat kell rjata fejleszteni, de eddig is jó! Ne hagyd abba!!!
Naplózva

"The darkest player of the game" by Tiger

http://www.gameforums.atw.hu <-- Katt!



sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #8 Dátum: 2009.12.18 16:00 »

Én még nem töltöttem le a progit, viszont lenne egy észrevétel a kép alapján. Lehet én látom rosszul, és lehet meg is van oldva, de egy korrektebb megoldás kéne arra, hogy ha egy adott épületből több van, azokat egyesével lehessen mozgatni, elhelyezni, esetleg újat hozzáadni.

Ehhez egy második panelre lenne szükség, ami kilistázza az összes azonos típusba tartozó objektum pos értékeit, amik aztán szabadon változtathatók. Remélem érthetően fejeztem ki magam ... Annyi lenne a lényeg, hogy többet is le lehessen pakolni egy-egy modellből, és ezt kezelje is rendesen a program. Bár mondom, még nem néztem meg, de kép alapján ez az első szembetűnő hiányosság.

De az őszinte igazat megvallva, számomra az ini szerkesztése is megfelelő megoldás, ez a progi azoknak lesz jó, akik lusták kicsit belenyúlni egy fájlba ... Azt pedig, hogy megfelelően lássam az objektumok térbeli elhelyezkedését simán megoldttam Wings3D-vel, azzal pakolgatom le előre a megfelelő objektumokat. Az egyetlen gond vele, hogy terep nincs alatta, de értelmét sem látom, úgyis hozzásimul a modellekhez. Szóval én vizuálisan, térben megoldottam a dolgot, gondolom ezt elég nehéz lenne leprogramozni, viszont míg nem létezik ilyen fejlesztőeszköz, én maradok az ini fájlnál és a Wings3D-s pakolgatásnál Kacsint
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

Bolint99
Bolint99. The WebAdmin.
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 951


WWW
« Válasz #9 Dátum: 2009.12.18 17:37 »

Ezt azért tette ki, hogy van egy ilyen program, amit fejlesztget. Jelenleg annyit tud, amit egy v0.2-es programnak tudnia kell, tehát a plusz nélküli alapok, és amikor meg van, akkor jöhetnek az extra szolgáltatások. Nekem nagyon tetszik, jó kis program lesz a v1.0-t elérve... Én adok neki támogatást, ha Alex is megengedi, én beraknám a StickPlusz oldalra, vagy valahova máshova, HA engedi...
Naplózva

http://ilajkyou.com Lájkollak ^^ Kattanj rá! =)
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #10 Dátum: 2009.12.18 18:23 »

Én még nem töltöttem le a progit, viszont lenne egy észrevétel a kép alapján. Lehet én látom rosszul, és lehet meg is van oldva, de egy korrektebb megoldás kéne arra, hogy ha egy adott épületből több van, azokat egyesével lehessen mozgatni, elhelyezni, esetleg újat hozzáadni.

Ehhez egy második panelre lenne szükség, ami kilistázza az összes azonos típusba tartozó objektum pos értékeit, amik aztán szabadon változtathatók. Remélem érthetően fejeztem ki magam ... Annyi lenne a lényeg, hogy többet is le lehessen pakolni egy-egy modellből, és ezt kezelje is rendesen a program. Bár mondom, még nem néztem meg, de kép alapján ez az első szembetűnő hiányosság.

Ez már meg van oldva. A Positions csoportban van egy csúszka, azzal lehet váltogatni, hogy az épület melyik példányának a pozícióját akarod éppen szerkeszteni. A [ + ] és [ - ] gombokkal meg újakat lehet (majd a köv. verzióban) felvenni és törölni. Nem akartam minden példány koordinátát kilistázni, mert ezzel a megoldással egy kicsit letisztultabb lett a program felülete. (Meg nekem  egyszerűbb a programozás Vigyorog)

óriási mennyyiségű fejlesztés vár rád ugyanis a magasságot nem látod.Ha ezt nem oldod meg hogy lássuk a magasságát akkor ez a program semmit sem ér.Kéne nagyítás is hogy közelről is lásd mert szerintem túl messze van a térkép.Ott a száma a dolgoknak hogy mennyi van egy fajtából a pályán, de az add nem működik(új fajta épületet se tudsz vele hozzáadni)

A magasság automatikus beállítása benne van a tervben. Csak heightmap-ot kell valahogy kinyernem a játékból vagy kunyerálni egyet. Az épületek hozzáadása és törlése benne lesz a következő verzióban, de a zoomolás majd csak később.

Ezt azért tette ki, hogy van egy ilyen program, amit fejlesztget. Jelenleg annyit tud, amit egy v0.2-es programnak tudnia kell, tehát a plusz nélküli alapok, és amikor meg van, akkor jöhetnek az extra szolgáltatások. Nekem nagyon tetszik, jó kis program lesz a v1.0-t elérve... Én adok neki támogatást, ha Alex is megengedi, én beraknám a StickPlusz oldalra, vagy valahova máshova, HA engedi...

A v1.0-ra még egy kicsit várni kell Vigyorog de ha majd ki lenne rakva, azt nagyon megköszönném Vigyorog

Naplózva

hke12
Teljesértékű Tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 82


« Válasz #11 Dátum: 2009.12.19 12:50 »

NAGYON JÓ hogy csináltál ilyet
Naplózva

http://hke12.mybrute.com <-- le bírsz győzni?
Ebben a játékban a legjobb embereim:

1.Bulint1
2.chourfi
Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #12 Dátum: 2009.12.19 13:06 »

Cső!

Tekintve, hogy pacalban tolod a témát, fogok tudni adni forráskódot, ami kiszámolja az aktuális magasságot. Persze, ha kényelmesebb, akkor van heightmap bmp is, csak az "enyhén" pontatlan.

Van benne olyan gomb, hogy "kipróbálás" (ami elindítja a játékot)?
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #13 Dátum: 2009.12.19 13:54 »

Van, a főablakban  Kacsint
Naplózva

   
sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #14 Dátum: 2009.12.19 14:57 »

A topikot utólagos engedelmetekkel kiemeltté tettem.
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 20   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.