Stickman Warfare: A játék

2024.04.27 19:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 ... 93   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: 5letek a játékhoz (5letek FAQ-t célszerű átolvasni)  (Megtekintve 932638 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
[M] Kecsappp
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376


WWW
« Válasz #345 Dátum: 2010.03.01 15:51 »

Szerintem lehetne egy kameramód, így nem zavarna, hogy valaki videózás közben megöl.
Szóval lehetne szabadon repülni, és úgy videózni más öldöklését, stuntját etc...
Ebben a kameramódban lehetne egy /coords_név is, amely -hozzáteszem még egyszer, CSAK kameramódban- megmondaná a beírt player pozícióját.

Nem tudom, hogy milyen könnyű megoldani, de sok ember dolgát megkönnyítené.
Naplózva

Az élet szar játék és a grafikája is szar.
"Te még egy lyukban is meglátod a spartát" by Firzen
Cappy- by kolta
"homokvér"- by Dark General
Kázmér- by Nesh
Kecsappp Michael Jacksonnal a McDonald's-ben már nem tudom mikor békésen fosott.
Womi
Báálna
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 902

Error 404 - Title not Found


« Válasz #346 Dátum: 2010.03.01 16:22 »

Admin, mondtad hogy van épületlerakós fegyvered. Meg lehetne azt csinálni, hogy ha beírom, hogy "/building_epulet.neve", akkor előjön ez a "fegyver", és ahová lő a játékos, azt a helyet a játék megjegyzi, az ojjektumok.ini-be bepakolja, és a játék következő indulásakor a megjelölt helyen lenne.
Naplózva


hph01
Teljesértékű Tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64

SW Bajnokság 61.-ik


WWW
« Válasz #347 Dátum: 2010.03.01 18:16 »

Miután a fegyverötletek topic te lett zárva, ide írom:
Szerintem a fegyver kitalálójával beszélhetnél, meg megmutathadnád neki a kinézetét, mert mégis csak ö találta ki! (Bocsi, ha írtam volna már ezt! Felejtek!)
Naplózva

http://eyaland.webs.com/
 
 
 
??-xy felvette bobot
??2-Milyen botot?
??-Nem botot, bobot
(Nem tudom, ki volt)(2010.September 18. 19.30 körül) Mosolyog
Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #348 Dátum: 2010.03.02 11:06 »

a) az épületrakodó cucc túl erős hogy valaha emberi kézbe kerüljön
b) Igazából egy fegyver működésének kitalálása és a kinézetének kitalálása megcsinálása teljesen külön dolgok. És külön is veszem.
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
kléni
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1580



« Válasz #349 Dátum: 2010.03.04 20:51 »

Jó lenne, a a hullák nem lennének tetőtől talpig ragasztósak, és nem ragadnának az épületekbe 
Naplózva

[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
Tomi
Gőzmozdony
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3411

Lieutenant of 13th Legion


« Válasz #350 Dátum: 2010.03.04 22:52 »

Ez feature kléni Kacsint
Naplózva

FÓRUM SZABÁLYZAT! OLVASD EL! Nem ismerete nem mentesít by tetra


A szó elszáll, az írást meg törli a moderátor
Nesquick - Törölj még egyet és fogd rá a Tomira! Kacsint
Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #351 Dátum: 2010.03.05 11:52 »

Jaja, rajzfilmes falraragadás.
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
Ádám
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 484


Bilux láver (L)


« Válasz #352 Dátum: 2010.03.06 12:22 »

Alex, mennyire lenne nehéz megoldani, hogy a specials.ini-ben több 'to' értéket is meg lehessen adni, és random rakosgasson?
Naplózva
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #353 Dátum: 2010.03.06 13:18 »

Rakj egy helyre több teleportot, random lesz
Naplózva

   
Ádám
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 484


Bilux láver (L)


« Válasz #354 Dátum: 2010.03.06 13:40 »

Már kipróbáltam; mindig ugyanoda tett.
Naplózva
Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #355 Dátum: 2010.03.06 15:55 »

Igen, elég nehéz lenne megoldani, és főleg értelmét nem látom, csak a játékost zavarná össze hogy nem tudja hova megy. (jó, persze ez jó is lehet, de az ÉN elveimmel éppenséggel ellenkezik)
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
bence113
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 205


« Válasz #356 Dátum: 2010.03.07 11:17 »

a teleport másig végéhez is rakni egy radius értéket, pl.: toradius=2
ekkor egy két egység sugarú körön belül véletlenszerűen kiválaszt egy helyet és oda (szerintem hasonlít a fegyver szórásához)
Naplózva


ATI Radeon HD 4870  512MB
Intel Core2 Duo CPU E7400 2.80 GHz
2.00GB RAM
Le:14Mbit/s Fel:1Mbit/s

ne kattints ide!
Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #357 Dátum: 2010.03.07 15:39 »

Szerintem meg ez a modokhoz kell csak, és mint ilyennel, hagyjatok békén.
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
kléni
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1580



« Válasz #358 Dátum: 2010.03.07 16:00 »

Azt meglehetne oldani, hogy a figura is módosítható legyen, és olyan modellből álljon, mint a szemüveg? Pl az objektumok.iniben lehetne beírni, ha nincs bent, akkor az alap emberke jön ki. Aki betesz egy 2000 polis modellt, az magára vessen .


Legyen ideje annak, hogy kilépek a játékból, új szerverre lépek, /kill-ezek, egyszóval midnen, amivel kiléphetek a játékból, tartson vagy 5mpig. Ezzel el lennének intézve azok, akik nem mernek a noob golyója alá álni. 5mp nem olyan sok, de valamennyivel igazságosabb lenne.


Az épületeken kéne változtatni kicsit. Először is, a múzeumot ki lehetne venni. Felesleges hely, és méretfoglaló. Tökéletesen elég lenne, ha a piramisban, vagy egy másik szigeten ott lennének a szobrok. Nem, ezzel nem a bent lévőket üldözöm. Aztán a pajzs vagy megmarad, vagy a hely széle nem lesz kavicsos, vagy tele lesz fenyővel, így nem lehet kilátni, de belőni lehet.
Aztán, a ként banán modell, a nafta és a gyár kivehető lehetne. Ennek oka, hogy nem jó csatahely. Egy feljárat van, nincsenek jó búvóhelyek. A naftára maximum távcsövezni mennek fel, de annak elég egy torony is, vagy valami jobb épület. Az ufós épületen is kéne módosítani. Először is elforgatni, hogy a 3. torony is a nagy közönség felé nézzen. Másodszor a benti lépcsővel kell kezdeni valamit, szerintem gulyás megoldja. De akkor már a fő toronnyal is kezdjen valamit. 1 bejárat van, megint nem jó, nem lehet átmenni rajta. Az ablakon nem lehet kilátni, távcsövezni nem lehet. Aztán ott van a raktár, annak is a doboz-labirintusos épülete. Annak az a baja, hogy szűk a labirintus kicsit, a másik, hogy hátul nincs semmi, nem megy oda senki. Megoldás az lenne, hogy a háta mögé rakunk egy bunkert. Van gulyás két romos épülete is. Azzal megint az a baj, hogy a bunker középen van, így nem járnak át rajta. Megoldás: elé és mögé rakni a bunkert (én még meg is kérném gulyást, hogy dobjon össze még 4-5 ilyen épületet). A rádiótornyot is azért nem használjuk főleg, mert nincs belőle több kijárat (se a toronyban, se a kis mellékhelyén, jó, az előszobában van, de azon kívül maximum a tetejére megyünk). A kikötő. Amióta nincs ott a másik bunker, a kutya sem megy oda. Ha visszakerülne, megint forgalom lenne, és jó csatatér is, ki lenne használva. Mellesleg kell oda kocsi lelőhely is, mivel ha átfutok a kis épülethez, tuti meghalok addig.

Szerintem a raktáras zónát fel lehetne bontani több részre. A kikötő meg a banán-raktár között eléggé nagy nyílt terep van, eléggé nehéz átfutni, jó lenne tudni merre kell keresgélni úgy, hogy nem halok meg.
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.12 00:37 írta kléni » Naplózva

[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
Captain Jack Harkness
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 456


Torchwood Team Member


« Válasz #359 Dátum: 2010.03.10 16:21 »

Én klénivel egyetértek, néhány dolgot kivéve, mégpedig: Szerintem a NaFTa, és a Factory maradhatna, mert igaz, h nem sokat csatáznak, és h csak távcsövesek vannak ott nagyrészt, de azért még nem kéne kivenni, csak a NaFTa-t átrakni mondjuk a Lighthouse és Modern Ruins közé, a Factoryt meg egy kicsit közelebb a Fantasy felé, és a NaFTa mostani helyéhez. Így még meglenne a távcsövesek helye, és nem egymás hátán ( mert ahogy most van, szinte egymás mellett ). Meg szerintem, ha Factory marad a helyén, jobban kihasználnák, ha mellette a panti felől is lenne 1 bunker ( a raktár felőli csücskénél. Meg ha a NaFTa is marad ott ahol van, akkor egy kilátószerűséget vagy egy új tornyot ( mert ugye már csak 1 maradt ) el tudnék képzelni a Lighthouse és a Modern Ruins közé.
Naplózva


,,Dzsidzsi, te elmebeteg quados" xD By: chester Vigyorog
,,Nem vagyok buzí, csak szimplán megdugok mindenkit Vigyorog" xDDD By: cakko
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 ... 93   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.035 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.