Stickman Warfare: A játék

2024.11.23 05:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 93   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: 5letek a játékhoz (5letek FAQ-t célszerű átolvasni)  (Megtekintve 1037024 alkalommal)
0 Felhasználó és 166 vendég van a témában
Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #15 Dátum: 2008.01.26 14:15 »

Futó quadot nem kell lőni... ha ő lőni akar, úgyis megáll, és egy másodperc alatt simán leszeded...
A célkereszttel kapcsolatban igazad van, azt meg is fogom csinálni Kacsint
Meg lehet, hogy UT-stílusú zoomolás lesz benne, ha valaki játszott vele, tudja mire gondolok.
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
Calmarius
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 742


Creator of the RealHirróz


WWW
« Válasz #16 Dátum: 2008.01.26 20:13 »

Futó quadot nem kell lőni... ha ő lőni akar, úgyis megáll, és egy másodperc alatt simán leszeded...
A célkereszttel kapcsolatban igazad van, azt meg is fogom csinálni Kacsint
Meg lehet, hogy UT-stílusú zoomolás lesz benne, ha valaki játszott vele, tudja mire gondolok.

Az álló kvadost meg észre sem veszed, ha a pálya szálén egy domb mögül csak a feje látszik ki (jó, én észreveszem...).

Nem játszottam az UT-val, de rémlik, hogy mire gondolsz, de ha lehet, akkor is egy kicsit erősebb zoomja legyen.
Naplózva

foo.cpp(5) : warning C4996: 'Calmarius' was declared deprecated
calmarius.h(666) : see declaration of 'Calmarius'
Message: 'This function or variable may be unsafe. Consider using fradi instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_DEPRECATE. See online help for details.'
Calmarius
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 742


Creator of the RealHirróz


WWW
« Válasz #17 Dátum: 2008.01.26 20:17 »

Lehetne még olyan is, hogy ha megnyomod a tab-ot (mint a cs-ben), akkor mutassa, hogy ki melyik oldalon áll, esetleg azt is, hogy hány pontot lőtt mióta bent van (Gondolom a szerver ezt számolja). Gondolom nem nagy kunszt lenne. Mert mindig gond van azzal, hogy sose tudjuk, hogy ki melyik oldalon áll.

Esztétikai dolog ugyan, de jó lenne, ha nagy távolságban is mutatná a csapattárs feje fölött a nevet, mert messziről nehéz eldönteni néhány pixelből, hogy sötétkék, vagy fekete az illető (esetleg megcsinálni ezt kapcsolgathatóra).
Naplózva

foo.cpp(5) : warning C4996: 'Calmarius' was declared deprecated
calmarius.h(666) : see declaration of 'Calmarius'
Message: 'This function or variable may be unsafe. Consider using fradi instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_DEPRECATE. See online help for details.'
Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #18 Dátum: 2008.01.27 13:21 »

A zoom nem lesz nagyobb, mert akkor már tényleg túl IMBA lenne a távcsöves (meg nagyon látszana a távolságalapú grafikai rontás. LOD).
A távolabbi név jó ötlet.
A tab kevésbé, mert egy röpke disconnect és nullázza a pontokat... nem jóóóó.
De player-lista lehet hogy lesz tabra, az egész megoldható. Csak pontok nélkül... Pontok egyébként sem lesznek, utálom látni, hogy szarabb vok a többieknél.
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
Calmarius
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 742


Creator of the RealHirróz


WWW
« Válasz #19 Dátum: 2008.01.27 18:03 »

Mondjuk erősebb zoomnál lehetne javítani a táj kinézetén, mivel úgy is csak egy részletét látod a képnek, nem hinném, hogy megterhelő lenne a gépnek.

Meglehetne azt is csinálni, hogy más járművének is halld a hangját nem csak a sajátodnak. Elszáguld mellettem egy hummer szép csöndben...

Az időjárást is meg lehetne csinálni kevésbé változékonyra. Időnként nevethetnékem támad, amikor egymás után ötször tiszta, felhőtlen idő, és zivatar váltogatja egymást.

Naplózva

foo.cpp(5) : warning C4996: 'Calmarius' was declared deprecated
calmarius.h(666) : see declaration of 'Calmarius'
Message: 'This function or variable may be unsafe. Consider using fradi instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_DEPRECATE. See online help for details.'
G.J. Foxy | Foxx | Glam Jam
Örökös online
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 655


Server Robocop


WWW
« Válasz #20 Dátum: 2008.01.29 19:09 »

A kőpapítollóval kapcsolatban: mi van, ha minden tech kvadróval van? M4A1 pontatlan, ha meg M82-vel elsőre nem találod el a parasztot, mert mindenhová cikkcakkban vut, akkor el is van árulva a pozíciód...

Meg kell tanulni célozni. Amikor még pár pixellel félrevitt az M4A1, akkor én jobban céloztam vele, mint MPG-vel (messziről). Piramis-magasbunker távolság 1 lövés 1 (pálcika)ember.
Naplózva

Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #21 Dátum: 2008.01.31 18:28 »

Még nem csináltam meg, hogy a látószöget vagy az irányt figyelembe vegye az engine... az is csak a házakat fogja érinteni, márpedig a terep az elég GPUzabáló. Szal... nem lehet jobb...
A hummeres dolog elég régi, azt meg is fogom csinálni, csak mindig volt jobb dolgom Vigyorog
Az időjárás meg poén Igazából így legalább sosem unom meg... Mámint ha szép lassan változik az nem poén... A derült égből villáncsapás meg eső már annál inkább.

Egyébként nemsoká megcsináljuk almádyval a két teleportépületet, és két részre fogom osztani a pályát (épület-szinten), és a teleport (inkább portál Vigyorog) lesz a kapocs. Feltehetően FPSnövekedés várható.
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
Pityuli
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



WWW
« Válasz #22 Dátum: 2008.02.02 12:36 »

Nekem a kedvencem az, amikor behoz a játék, elindulok a bunkerből, és azt veszem észre, sehol senki és meghalok. Hátranézve látom, hogy hátbalőtt a bot... Ha meg lehetne oldani, hogy a két csapatnak külön bunkerei legyenek
P.
Naplózva

Modeller, webmékör.

az oldalamon a v5 felületet használd köcce! bár nekem édesmindegy végülis xD
Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #23 Dátum: 2008.02.02 15:24 »

Meg lesz csinálva, hogy csapattárs mellé vagy lehetőleg üres bunkerbe teygen a játék... megvalósításra vár.
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
Pityuli
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



WWW
« Válasz #24 Dátum: 2008.02.04 20:41 »

A botokat hogy osztja csapatba a játék? Engem is beleszámol, amikor elosztja azokat? Ha lesz a programban listázás, akkor jó lenne, ha mutatná, melyik bot melyik csapatban van. Esetleg lehetne világosabb a kék csapat? messziről nehéz kivenni hogy fekete vagy kék. Ja, és a neveket csak a csapattársakét irja ki?
Naplózva

Modeller, webmékör.

az oldalamon a v5 felületet használd köcce! bár nekem édesmindegy végülis xD
Calmarius
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 742


Creator of the RealHirróz


WWW
« Válasz #25 Dátum: 2008.02.04 22:07 »

A botokat igazságosan osztja csapatba, ha páratlan számút íaadsz meg. A tech csapat szerintem lehetne világosabb, miért ne lehetne fehér, vagy testreszabható a szín, nem? Csak a csapattársak nevét írja ki, jó hogy az ellenségét nem...
Naplózva

foo.cpp(5) : warning C4996: 'Calmarius' was declared deprecated
calmarius.h(666) : see declaration of 'Calmarius'
Message: 'This function or variable may be unsafe. Consider using fradi instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_DEPRECATE. See online help for details.'
sanyynn
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


WWW
« Válasz #26 Dátum: 2008.02.05 20:14 »

Szerintem nem ártana a nyelvválasztó, mert sokan soha nem fognak megtanulni angolul... Nekem leginkább az tetszik, hogy még az én ősrégi gyenge 192 mb rammal rendelkező gépemen sem laggol Vigyorog
Naplózva

Beszélt nyelvek: HTML, PHP, CSS, MAGYAR, ANGOL
Kicsit beszélt nyelvek: JAVA, FINN, FRANCIA
Pityuli
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



WWW
« Válasz #27 Dátum: 2008.02.05 20:58 »

Milyen ősrégi csodád van? mert szerintem a 3d-s kártyával ellátott P1-esemen is elfutna:P (amiben 128M ram van)
Tényleg, mi a min gépigénye a játéknak?
(Ezt lehet már kérdeztem, de) lehetne integrálni a serverstat exet a játékba? azt nem mindig indítom el, mielőtt játszani akarok és így rögtön lehetne tudni, hogy mi a helyzet, külön progi nélkül.
P.
Naplózva

Modeller, webmékör.

az oldalamon a v5 felületet használd köcce! bár nekem édesmindegy végülis xD
Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #28 Dátum: 2008.02.06 14:51 »

Simán lehetne intrgrálni... Hova? Vigyorog
Min gépigény: a CPU elég nagy kell legyen sajna, arra nem sikerült rányomulni, olyan 500Mhz sztem kell neki. RAMból piszok kevés kell, videokártyailag meg TNT2n már fut, csak a menü akad picit. GF2-n mindig futni fog, úgy írom a progit.
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
Pityuli
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



WWW
« Válasz #29 Dátum: 2008.02.06 20:18 »

Betölt a progi, és az egyik sarokba, vagy vhova táblázatszerüen az adatokat kiirhatná -szerintem ez hasznos, dehát kinek mi vagy ha nem sarokba, a fennmaradó helyre jobboldalra.
Viszont akkor P1-en nem fogok rajta játszani De miért kell neki sok CPU? (programozás terén az ismereteim gyérek )
Naplózva

Modeller, webmékör.

az oldalamon a v5 felületet használd köcce! bár nekem édesmindegy végülis xD
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 93   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.055 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.