Stickman Warfare: A játék

2024.11.26 21:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Szavazás
Kérdés: Érdemes megcsinálni?
Mindenféleképpen
Ja, jól jönne
Nem is tudom szerintem nem olyan fontos
Á oli sz*r az ötlet

Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7]   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: sm_cw  (Megtekintve 92111 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
JELackland
Örökös online
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 855


великая отечественная война


« Válasz #90 Dátum: 2011.01.03 21:08 »

Te ellenben olyan vagy, mint a jó kocsmáros, aki vastagon méri a habot: bőkezűen szórod az offokat (a troll haveroddal egyetemben) a cw-mapról szóló meglátásaid helyett.

Dani! Mekkora az általad tervezet pálya alapterülete?
~600m^2
Az annyi, mint 20x30. az nem kicsi? Azt egy láda sör után is lefutom. Tegyük át a témát az újság blogba, hogy a "talpasok" ne csámcsogjanak rajta.
Naplózva

sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #91 Dátum: 2011.01.03 21:21 »

Had élvezkedjen a plebs is. Egyébként Dányel simán csak nem tud számolni. 200x300-nak akart az indulni, szóval inkább 60000m2. Szóval inkább 6ha. Kacsint
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

(-PRO-) JoeBlack
Örökös online
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


Joe, kárhozatos bálványimádó pápista! by:JEL úr


« Válasz #92 Dátum: 2011.01.15 16:48 »

Elkezdtem egy saját MOD-ot készíteni ,de még csak modellezgetek ,hohy kb. mi lenne jó bele.
Csináltam egy kerítés részletet és amikor kész lett arra gondoltam ,hogy milyen jól menne ehhez a MOD-hoz.(külvárosba)
Jó búvókely ,de viszont lehet látni az ellenséget.

Csak ötlet képpen. Mosolyog
Naplózva

sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #93 Dátum: 2011.01.15 16:51 »

No, ez most egész jó lett. De egy tipp. Kerítést (és ehhez hasonló dolgokat) érdemes elemenként megcsinálni (jobban szólva csak egy elemet), amit aztán duplikálsz kellő mennyiségben, és csak a lezáró, különleges (szétrobbantott, kidőlt, átvágott, stb) részeket kell külön kimodellezni. De amúgy ja. Tényleg tetszetős (ugye, mennyit számít a normális textúra?!)
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

Fodi
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


« Válasz #94 Dátum: 2011.02.28 22:19 »

lehet, hogy hülyeség amit mondok , de a külön lenne 2 db mod, az egyikgun a másik tech mindenki azt indítja tölti le amivel emnni akar
nah mindegy szal ha hosszukas a pálya akkor  mindenkinek 1 db spawnja va, gunnak ebben technek a másik végében, így nem lehetne megoldani a külön spawnt? és ha többen játszanak akk "elvileg " teljesen más a plya de gyakorlatban ugyanaz de attol még ölik egymást
Naplózva
[TIM] cakko
Fórum függő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1308


The Big Stick Challenge 3-4 győztes


« Válasz #95 Dátum: 2011.02.28 23:16 »

Ha most jól értelmeztem, az első ötletedet még nem mondták, de a többit igen. De amúgy hogy gondoltad azt a 2 modost? Mert arra vannak a bunkerek.
Naplózva


"Légből kapott ölései vannak Vigyorog" by 8th4   "Nem véletlen, hogy a cakko név a kocka betűiből áll Vigyorog." by aron
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #96 Dátum: 2011.03.01 10:17 »

Gondolom úgy, hogy a két játék szinte teljesen megegyezik, csak a bunkerek máshol vannak, és így a két csapat máshol spawnolna. Jó ötlet, csak macerás lenne játszani. Inkább várunk akkor már a tech/gun spawnhelyekre.
Naplózva

   
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7]   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.