Stickman Warfare: A játék

2024.11.27 02:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Szavazás
Kérdés: Szerinted melyik funkció a LEGFONTOSABB, aminek mindenképpen szerepelnie kell az új StickTool-ban?
Teleportok
Kommentek
Épületek színes jelölése
Választható háttérkép
Játékbeli koordináták beolvasása (/coords)
A játék modell-fájlainak buherálása
Többnyelvűség
Minimapok kimentése és betöltése a játékba
Azok a még titkos dolgok, amiket az új Stickman tartogat
NYAN NYAN NYAN (avagy nekem tök mindegy, csak szeretek össze-vissza kattintgatni)
Sok modell egyszerre való elhelyezése (Ecsetek)

Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 20   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: [WIP] StickTool v1.0 - Közvélemény-kutatás  (Megtekintve 267766 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
kléni
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1580



« Válasz #75 Dátum: 2010.01.14 21:55 »

Hát, nem hinném hogy amit látunk, azt nem ő írja hanem a program adja ki..
Naplózva

[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
Womi
Báálna
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 902

Error 404 - Title not Found


« Válasz #76 Dátum: 2010.01.14 22:28 »

Lehet magyarul írni a programot, de angol szöveggel sokkal átláthatóbb a kód, és hibamentes Kacsint
Naplózva


HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #77 Dátum: 2010.01.15 17:51 »

A program nem a programnyelv miatt lett angol, semmi köze sincs hozzá, hanem azért mert szándékosan akartam így. Ha akartam volna, az egészet magyarul is csinálhattam volna. De azért csináltam angolul mert:
1.) így több emberhez el tud jutni (pl: akik nem tudnak magyarul)
2.) a játék is angol
Naplózva

torrent
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120


« Válasz #78 Dátum: 2010.01.16 15:09 »

A program nem a programnyelv miatt lett angol, semmi köze sincs hozzá, hanem azért mert szándékosan akartam így. Ha akartam volna, az egészet magyarul is csinálhattam volna. De azért csináltam angolul mert:
1.) így több emberhez el tud jutni (pl: akik nem tudnak magyarul)
2.) a játék is angol

Mik lesznek még a map makeren kívül?
Naplózva
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #79 Dátum: 2010.01.20 19:17 »

Mik lesznek még a map makeren kívül?

A következő verzióban 3 eszköz lesz: a Map Editor, a ServerStats és a ModPacker. A ModPacker-rel modokat lehet becsomagolni egy ZIP fájlba hogy csak a megváltoztatott fájlokat pakolja bele. Meg a programra saját színtémákat lehet húzni. Plusz néhány bugjavítás. Ezeken kívül csináltam egy szép új logót a programnak (a közepe a programban világítani fog  Vigyorog)
Naplózva

Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #80 Dátum: 2010.01.20 19:31 »

Pedig a mostani Adobe-szerű logót is lehetett volna csicsázni Mindegy, ez is szép lesz. És ugye a mod packer-el importálni is lehet majd?
Naplózva

   
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #81 Dátum: 2010.01.20 19:43 »

Az importálást még meggondolom, egy ZIP fájlt szerintem csak ki lehet csomagolni a játék mappájába...
Naplózva

Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #82 Dátum: 2010.01.20 21:08 »

Igen, de egyszerűbb lenne azt írni a honlapomon, hogy töltsd le ezt, és nyisd meg a Sticktool-al, mint hogy csomagold ki ide, meg ide.
Naplózva

   
sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #83 Dátum: 2010.01.20 21:09 »

A következő verzióban 3 eszköz lesz: a Map Editor

Na azt hogy? o.O
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

Womi
Báálna
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 902

Error 404 - Title not Found


« Válasz #84 Dátum: 2010.01.20 22:24 »

Az épületátpakolósra értette szerintem. Amúgy Tibi, a következő verzsönben benne lesz az épületek magassághoz igazítása?
Naplózva


Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #85 Dátum: 2010.01.21 19:58 »

Magassággenerátor.

Azért nem pü, mert így jobban közkinccsé teszem, ha esetleg valaki valami másra akarná használni.

Igen, forráskód. Nem, ha nem tudod mi az, nem fogunk segíteni, mert nem neked van.
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #86 Dátum: 2010.01.21 21:31 »

Köszi, a hétvégén beleoperálom. Vagy a hétvégén, vagy a következő héten jön az új verzió.


Edit: Csak azoknak akik használni akarják a magassággenerátort!

Lazarus/FPC alatt kell hozzá ez a véletleszámgenerátor (Delphi 6-os kód lecsupaszítva):

  var DeplhiRandSeed: Longint = 0;

  function DelphiRandom: Extended;
    const two2neg32: double = ((1.0/$10000) / $10000);  // 2^-32
    asm
      PUSH    EBX
      XOR     EBX, EBX
      IMUL    EDX,[EBX].DeplhiRandSeed,08088405H
      INC     EDX
      MOV     [EBX].DeplhiRandSeed,EDX
      FLD     [EBX].two2neg32
      PUSH    0
      PUSH    EDX
      FILD    qword ptr [ESP]
      ADD     ESP,8
      FMULP   ST(1), ST(0)
      POP     EBX
    end;


Minden Random függvényt ki kell cserélni DelphiRandom-ra és ezt kell még javítani:

   // Shake up
   for i:=0 to cPERLIN_TABLE_SIZE-1 do begin
      j:=trunc(DelphiRandom*cPERLIN_TABLE_SIZE); 


Plusz a unit elejére kell még rakni egy {$mode delphi} direktívát. Ezek után elvileg működnie kell.

« Utoljára szerkesztve: 2010.01.25 18:11 írta HelloTibi » Naplózva

HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #87 Dátum: 2010.01.25 18:51 »

Új verzió! v0.5
Naplózva

Gunner
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 200



« Válasz #88 Dátum: 2010.01.25 18:54 »

jó lett  Kacsint
Naplózva

Idézetet írta: JELackland
imádlak gunner
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #89 Dátum: 2010.01.25 19:04 »

Hmm tetszik. Viszont a Modpackert nem tudtam letesztelni, mert én egyből a modomra küldtem rá, és csak arról tudott snapshot-ot készíteni. Mi lenne, ha az STDatában eltárolná az eredeti fájlok adatait is, mint a Snapshot.dat?
Naplózva

   
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 20   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.