Stickman Warfare: A játék

2024.04.27 21:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 93   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: 5letek a játékhoz (5letek FAQ-t célszerű átolvasni)  (Megtekintve 932674 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Hector
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 525


MOD Master


WWW
« Válasz #135 Dátum: 2009.12.28 16:37 »

ha telepít a játék az .ini filét ne írja felül (csak ha szerkezeti változás van), így nem vesznének el a beállítások Vigyorog

amúgy tényleg ideje lenne frissíteni a galériát
Naplózva


Adam Hector
Darknesss
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 329


WWW
« Válasz #136 Dátum: 2009.12.28 18:00 »

5let: Saját magad állíthatsd be az irányítást, ne a meghatározott billenytűvel legyen muszály hanem lehessen átállítani!

Hja és a 'Q' visszarakása célozni!
Naplózva

"The darkest player of the game" by Tiger

http://www.gameforums.atw.hu <-- Katt!



Ádám
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 484


Bilux láver (L)


« Válasz #137 Dátum: 2009.12.28 18:07 »

Lehet a 'Q' gombbal célozni...
Naplózva
Dani x
Rendszeres látogató
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


« Válasz #138 Dátum: 2009.12.28 19:56 »

Bolint rakd ki azt az ideas részt hogy meg tudjuk nyitni a stick pluszra kattintva
Naplózva
Bolint99
Bolint99. The WebAdmin.
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 951


WWW
« Válasz #139 Dátum: 2009.12.28 23:38 »

Ez komoly modul, Alex véleménye is kell, aki mostanában pihen... Kacsint
Naplózva

http://ilajkyou.com Lájkollak ^^ Kattanj rá! =)
[TIM] Ricco
Teljesértékű Tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60

3hónapjajátszómagátprofinak képzelő embertípus


« Válasz #140 Dátum: 2009.12.29 15:10 »

az előző két oldal szinte végig tele lett offolva,amihez sajnos most én is hozzájárulok...... amm miért nincs egy-két olyan egyszerű épület,ami semmi extra,csak egy elhagyatott kórház,panellakás betört ajtókkal,kiütött ablakokkal.... egyedül talán a modern romok mutatják egyedül,hogy valahol ezek a pálcikák laknak/laktak valahol......
Naplózva




This is my fucking world,and I am this fucking world's LORD
sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #141 Dátum: 2009.12.29 15:39 »

az előző két oldal szinte végig tele lett offolva,amihez sajnos most én is hozzájárulok...... amm miért nincs egy-két olyan egyszerű épület,ami semmi extra,csak egy elhagyatott kórház,panellakás betört ajtókkal,kiütött ablakokkal.... egyedül talán a modern romok mutatják egyedül,hogy valahol ezek a pálcikák laknak/laktak valahol......

Készült egy panel ... Csak Alex a hardverigény alacsonyan tartása végett nem rakta be. Igen, túl jó volt
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #142 Dátum: 2009.12.29 19:29 »

Hát, nincs mit tenni Vigyorog

Bolint, te meg tedd nyugodtan publikussá a cuccot, úgyis a stickman elve, hogy félkész ratyi dolgokat is feltöltök új verzióként, ha mást nem, a kipróbálásnál bebizonyosodik hogy félkész és ratyi, de akkor már könnyebb javítani, ha tudom mit.

A TODO listámat rendszeresen nézegetem Kacsint

Másrészt nekünk csak Ladát van kedvünk (így ingyér) összerakni, Ferrarit nem, az munkaigényes és sok alapanyag kell hozzá.
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
kléni
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1580



« Válasz #143 Dátum: 2009.12.30 02:20 »

Nekem lenne egy olyan ötletem, hogy végre valahára kerüljenek fel a képek a galériába 
Naplózva

[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #144 Dátum: 2009.12.30 14:26 »

Egy ötlet:
Az ojjektumok.ini-ben lehetne egy olyan tulajdonság (interior), ami megszabná hogy az adott modell melyik világba kerülne (mint a GTA-VC és GTA-SA-ban). A főszigeten lévő modelleknél ez az érték 0 lenne. Másik világban levő objektumoknál ez az érték értelemszerűen más lenne. A világok közti átjárást teleportokkal vagy kapukkal lehetne biztosítani (amiket a játék az ojjektumok.ini-hez hasonlóan kívülről olvasna be). Az átjáróknak 3 tulajdonsága lenne: pozíciója (X,Y,Z); melyik világban van; és melyik világba vezet.
Ha a játékos éppen nem a 0-ás számú világban van, akkor nem lenne szükséges a játéknak kirajzolni a szigetet, ami jelentősen dobna a játék teljesítményén. Belső tereknél, Outland-nél lehetne hasznosítani. 1 2
Naplózva

Womi
Báálna
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 902

Error 404 - Title not Found


« Válasz #145 Dátum: 2009.12.30 16:29 »

Nem lesz domborzatátalakítgatás a perlin-zaj alapú talajgenerátor miatt.

Viszont Tibi ötletét támogatom, tényleg jó lenne egy ilyen.
Naplózva


kléni
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1580



« Válasz #146 Dátum: 2009.12.30 16:34 »

Növényzet
Erdőkre lehet számítani a távoli jövőben.

És mondjuk szikla? ez a kavics eléggé kmm, jó lenne pár szikla is, amire nehéz lenne felugrálni. Amúgy egy kis folyó, vagy vízesés lehetne. Oké, elfolyik minden a szigetről, viszont látványos lenne, és szerintem senki nem gondolna arra, hogy a semmiből hogy lesz ott a mittoméni tetején egy vízesés. Vagy esetleg lehetne egy gigantikus hely, ami jóóóóó nagy lenne ugye, és a teteje havas lenne. Esetleg a sziget szélén pálmafák, bár az elméletielg lesz. Akár a part lehetne nem mindenhol homokos, hanem erdővel benőtt, meredek sziklás oldal is.
Naplózva

[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #147 Dátum: 2009.12.30 16:46 »

HA csináltok fákat/köveket, nagyobb eséllyel kezdek el programozni ahhoz kapcsolódó dolgokat Kacsint

A tengeren kívül más vizet nem vagyok hajlandó csinálni, azzal is megszenvedtem rendesen.

@HelloTibi: igen, ez már rég tervben van, csak hihetletlenül mocskos bonyolult dolog. Másrészt a stickman nem beltéri hanem kültéri játék, erre van kiélezve a játékmenet, a motor, minden. Szóval az tuti így marad.

Viszonta GTA VC-t szeretem, onnan ötleteket is vettem, mert rohadt nagy gányolások vannak benne (programozásilag), és az tetszik Vigyorog
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
-D- Banán
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2411


Nózúm sznájper mászter. "Rambanááán"


WWW
« Válasz #148 Dátum: 2009.12.31 18:18 »

Én meg arra gondoltam, hogy ha lövök egyet akkor elhúz. Nos, ezzel semmi gond nincs, de utána az eredeti célra térhetne vissza, nem valami random pontra. Mint mikor zoomolok.

5let: BANN Linoge
Nemrég ezt a levelet kaptam tőle:

http://www.spiritaker.atw.hu/?n=***

http://www.spiritaker.atw.hu/?n=***

http://www.spiritaker.atw.hu/?n=***


http://www.spiritaker.atw.hu/?n=***


http://www.spiritaker.atw.hu/?n=***


http://www.spiritaker.atw.hu/?n=***


http://www.spiritaker.atw.hu/?n=***



http://www.spiritaker.atw.hu/?n=***


http://www.spiritaker.atw.hu/?n=***

BUÉK CIGÓ


__
A linkek végét én csillagoztam ki.
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.01 03:04 írta -D- Banán » Naplózva

Gunner
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 200



« Válasz #149 Dátum: 2010.01.01 16:35 »

Egy ötlet:

Az ojjektumok.ini-ben minden épületnek lehetne egy grass=yes,no funkciója,és akkor nem lenne a házban bokor,és nem porozna ha kocsival belemennénk
Naplózva

Idézetet írta: JELackland
imádlak gunner
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 93   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.028 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.