Admin
|
|
« Válasz #30 Dátum: 2008.02.06 22:21 » |
|
Azért kell neki CPU, mert nem vagyok programozózseni, és van ahol elkerülhetetlenül sokat kell használnom, van ahol meg egyszerűen nem találtam ki jobbat (fizika, AI, stb...). Másrészt a renderelés is elvisz elég sokat... directx rulz. Hmmm, de gondolkodom olyasmin, hogy a játékban kiírja valahova, hogy épp hányan vannak fent és milyen idő van, még a menüben esetleg, csak ötletem sincs hova... Meg nem azért indítod el a játékot, hogy játtsz? és akkor megtudod ezeket Lesz táblázat, hogy ki melyik csapatban van. A játékban. Készül. Olyasmi is lesz sztem, hogy ki melyik országból/városból játszik... az akkora poén. De még nem biztos, hogy meg tudom csinálni... technikailag.
|
|
|
Naplózva
|
"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
|
|
|
Calmarius
|
|
« Válasz #31 Dátum: 2008.02.07 13:46 » |
|
Az is jó lenne, ha a nyitott portokat nem listázná ki... Meg az is, ha játék közben nem kutatna a rendszermappákban jelszavak és böngészési előzmények után kutatva. Tudom ez is marha jó poén, de azért ezeket én kihagynám belőle, ha lehet.
|
|
|
Naplózva
|
foo.cpp(5) : warning C4996: 'Calmarius' was declared deprecated calmarius.h(666) : see declaration of 'Calmarius' Message: 'This function or variable may be unsafe. Consider using fradi instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_DEPRECATE. See online help for details.'
|
|
|
Pityuli
|
|
« Válasz #32 Dátum: 2008.02.07 20:10 » |
|
De a megjelenítéshez nem elég a GPU? ennyire nemjó a dájrektiksz?
|
|
|
Naplózva
|
Modeller, webmékör.
az oldalamon a v5 felületet használd köcce! bár nekem édesmindegy végülis xD
|
|
|
Admin
|
|
« Válasz #33 Dátum: 2008.02.07 21:30 » |
|
Hát, nem mennék bele a részletekbe, max a programozás témában (tudod, kicsit off), de a renderelés rendes mennyiségű CPUt is igényel.
Calmarius, jajj ne, megtaláltad a kémprogramot benne, úúúr Isten, lebuktam xD Egyébként a cucc összesen egy db. UDP portot nyiot ki, és külső "támadó" max le tudja fagyasztani a játékot, semmi egyéb (azt mondjuk igen könnyen).
Az összes kémprogram benne a serverstats... látom innen hány embernek van bekapcsolva... 24nek! hihetetlen.
|
|
|
Naplózva
|
"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
|
|
|
Calmarius
|
|
« Válasz #34 Dátum: 2008.02.07 22:01 » |
|
Én nem használok serverstatsot. Ha játszani akarok, akkor belépek, ha nincs semmi, akkor kezdődik a botdarálálás kvadróval.
Mellesleg az Alt+tabos dolgot is odabiggyeszthetnéd a lista végére.
|
|
|
Naplózva
|
foo.cpp(5) : warning C4996: 'Calmarius' was declared deprecated calmarius.h(666) : see declaration of 'Calmarius' Message: 'This function or variable may be unsafe. Consider using fradi instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_DEPRECATE. See online help for details.'
|
|
|
Pityuli
|
|
« Válasz #35 Dátum: 2008.02.11 17:21 » |
|
1) Legyen kiirva az ellenség neve pirossal, mert nem lehet megtalálni, ha nincs indikálva sehol (kevés játékosnál gond); 2) A felirat lehetne inverzze a háttérnek, mert néha nem látom, mit ir a progi, vagy a másik játékos; 3) A kistérkép mire van? esetleg jelezhetné a többi játékost/botot is; 4) Ja, igen, a botokat lehessen bekapcsolni, ha mások is vannak a szerveren, mert nincs elég játékos, és az 1 vs. 1 kicsit uncsi lehet.
|
|
|
Naplózva
|
Modeller, webmékör.
az oldalamon a v5 felületet használd köcce! bár nekem édesmindegy végülis xD
|
|
|
Admin
|
|
« Válasz #36 Dátum: 2008.02.11 17:36 » |
|
1. NEM. Egyértelmű okokból 2. Nem találtam még meg módját... pedig muszáj lenne 3. Lusta voltam megcsinálni, a csapattársakat kéne jeleznie... bár mivel a nevek átlátszanak a falakon, annyira nem fontos. 4. Hááát, igen, ez probléma, még végig kell gondolnom, hogy hogyan is legyen... Mert ugyanazoknak a botoknak kéne lennie mindkét (3,4...) játékosnál, és ezt nehéz megoldani
Lesz olyasmi, hogy ha távol van az ellenség, akkor egy NFSU1 stílusú nyíl jelzi majd hogy merre van. ha látótávolságpon belülre kerül, eltűnik a nyíl. (meg most asszem megcsinálom a két új überdurva robbanós noob fegyvert, meg a 24/7 szervert, szóval újítás nemigen lesz mostanában ezeken kívül)
|
|
|
Naplózva
|
"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
|
|
|
Pityuli
|
|
« Válasz #37 Dátum: 2008.02.11 19:07 » |
|
Értem. Azt nem lehet megoldani, hogy a beállítások a szerveren menjenek? Vagyis a szerveren futnak botok, és aki amennyit kér, annyit kap. Vagy pedig, aki beállított botokat, az úgy működne, mint a saját karaktere, annak is elküldi az adatait. Még gondolkozok továbbiakon.
|
|
|
Naplózva
|
Modeller, webmékör.
az oldalamon a v5 felületet használd köcce! bár nekem édesmindegy végülis xD
|
|
|
goulash
|
|
« Válasz #38 Dátum: 2008.02.13 21:47 » |
|
a robbanós nobboknak való fegyver jól hangzik, de szerintem legyen hozzá egy 0.5-1 másodperces szünet két lövés között, nameg felcsapódás is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Admin
|
|
« Válasz #39 Dátum: 2008.02.14 10:25 » |
|
Olyasmi lesz max, hogy aki botok ellen játszik, az nem látszik a playereknek, de nekem ez nem célom, komolyan... a botok csak jó kiegészítők, csak rohannak feléd és lőnek... player ellen jobb játszani. Egyébként egy ember adatainak a küldése mindenkinek is terheli rendesen a sávszélességet, nemhogy 12 bot... Nem megoldható. Ráadásul a szerver nem az a köznapi értelemben vett szerver, mint a CODé vagy a CSÉé, mert az égvilágon semmit nem csinál, nem sok köze van a játékhoz. Akár egy másik játék is mehetne rajta, pl. stratégiai... Mert a szerveren nem fut semmi, csak a playereknek mutatja meg a többi player címét, továbbítja a cset-üzeneteket, és időnként változtatja az időjárást. A gunos atomvető rögtön lő, röppályája van, és lassú a rakéta, a teches atomvető meg 1 másodperc alatt tölt fel (uuüüüiiIIII BUUUM), aztán lő egy viszonylag gyors plazmagolyót, ami robban mint az állat. 5 másodperc újratöltési idő lesz két lövés közt. Az pont jó. A modellek egyébként kész vannak, csak lőni nem lehet velük, max egy héten belül majd azt is. Majd még jelentkezem, mert hétvégén veszprémben leszek lényegében LANpartin, szal nem sokat fogok foglalkozni ezzel
|
|
|
Naplózva
|
"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
|
|
|
Boti™
Új
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Boti™
|
|
« Válasz #40 Dátum: 2009.12.13 19:28 » |
|
Abban a verzióban, amiben lesz a robbanás, lehetne egy nagy kijelző, amin van egy visszaszámláló.
|
|
|
Naplózva
|
Szép az aláírásom, ugye?
|
|
|
Bolint99
|
|
« Válasz #41 Dátum: 2009.12.13 20:42 » |
|
Lesz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Admin
|
|
« Válasz #42 Dátum: 2009.12.13 23:55 » |
|
Végülis nem lesz, mert nincs normális helye a játékban, ellenben ki lesz írva nagy piros bötűkkel a játékban is. (az utolsó fél órában)
|
|
|
Naplózva
|
"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
|
|
|
stukker01
1337 tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 178
Barátok Közt Fan
|
|
« Válasz #43 Dátum: 2009.12.14 12:28 » |
|
remélem még nem mondták: lehetne az awakening felirat így: The AwakeningTM
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Admin
|
|
« Válasz #44 Dátum: 2009.12.14 15:41 » |
|
A TM jel jogtalan használata törvénytelen.
|
|
|
Naplózva
|
"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
|
|
|
|