Stickman Warfare: A játék

2024.11.23 04:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: Általános  (Megtekintve 659563 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
kléni
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1580



« Válasz #570 Dátum: 2011.02.28 15:15 »

Ugyan én nem tudom, de miért akarsz minden egyes lapot feldarabolni? csak felesleges polykat kapsz, és ha a játékba csinálod, úgy is törölni kell azokat.
Naplózva

[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #571 Dátum: 2011.02.28 16:27 »

Kléni hülyeségeket beszél, amúgy meg fel lehet szelni egyszerre, és automatikusan:
Lap nézet - Tesselate - Triangulate.
Naplózva

   
kléni
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1580



« Válasz #572 Dátum: 2011.02.28 16:33 »

Miért, van értelme, hogy bekerüljön a totál felesleges polygon, ami feldarabol egy négyzetet, ha azzal nem csinál semmit? Szerintem nem sok, feleslegesen akasztaná a játékot.
Naplózva

[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
Hector
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 525


MOD Master


WWW
« Válasz #573 Dátum: 2011.02.28 17:44 »

egyrészt több poligon nem lesz, másrészt a játék csak háromszögeket kezel Mosolyog
Naplózva


Adam Hector
sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #574 Dátum: 2011.02.28 18:03 »

Attól még nincs értelme exportálás előtt tesszalálni. Plusz quadokkal dolgozni is könnyebb.
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

kléni
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1580



« Válasz #575 Dátum: 2011.02.28 18:13 »

Tudtommal a szükséges helyeken automatikusan átizélődik háromszögekre, ezért nem kell külön elvégezni.
Naplózva

[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #576 Dátum: 2011.02.28 19:04 »

Attól még nincs értelme exportálás előtt tesszalálni. Plusz quadokkal dolgozni is könnyebb.
Igaz, egyszerűbb a .x exportálásnál megnézni az opciókat, és ott beállítani.
Naplózva

   
Fodi
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


« Válasz #577 Dátum: 2011.02.28 21:53 »

lenne egy kérdésem,
már elkezdtem csinálni egy igényes épületet benne mindenféle cuccal. az egész összese 11 000 poly azt hiszem, ez sok?
le van textúrázva meg minden amit Oli írt a saját oldalán, letöltöttem több stickes konvertert is, de nagyon nem akar konvertálni egyik sem, elindítom és még 2 óra múlva sem csinál semmit csak "loading" ha valaki tudna válaszolni e-mailban annak nagyon örülnék

Ui.: tudom bunkó megoldás, de ha az a jófej segítő valaki megtudná csinálni, hogy én elküldöm neki a modellt és ő is megnézi hogy velem van ebaj vagy nem az nekem jó lenne
Köszönöm a segítséget előre is
Naplózva
-MH- Inad
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


Olvasás kocka


WWW
« Válasz #578 Dátum: 2011.02.28 22:09 »

Túl sok lesz. Nézd meg, pl. az egymásba lógó lapok, több objektumból álló tárgyak és hasonlók "sok kicsi sokra megy" elven igencsak termelik a felesleges poligonokat.
Naplózva
Fodi
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


« Válasz #579 Dátum: 2011.02.28 22:22 »

a több objektumos tárgyakat úgy érted, hogy combine olt dolgok
ha vannak egymásba lógó lapok azt valahogy egymásba lehet forrsztani hogy nekelljen keresgélni amit mellesleg nem is tudom hogy lehetne megtalálni
Naplózva
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #580 Dátum: 2011.03.01 10:18 »

Küldd a .wings fájlt, megnézem Kacsint
Naplózva

   
-|H.S.P.C.|- Sensui
Örökös online
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 623


iLameZz /Level41-Archer/


WWW
« Válasz #581 Dátum: 2011.03.01 16:05 »

Képet!
Naplózva

ööö ez egy aláírás akar lenni? Vigyorog
Fodi
Új
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


« Válasz #582 Dátum: 2011.03.01 19:09 »

Feltöltöttem egy zip- et, sajnos csak egyben letöltve tudjátok megnézni
(azért ezt választottam mert csak mbilnetünk van és ez a leggyorsabb megoldás)
letöltőlink: http://data.hu/get/3566004/Var_kepek.zip
Naplózva
-|H.S.P.C.|- Sensui
Örökös online
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 623


iLameZz /Level41-Archer/


WWW
« Válasz #583 Dátum: 2011.03.01 20:50 »

Megnézetm. Nekem bejön. Kacsint Csak így tovább.
Naplózva

ööö ez egy aláírás akar lenni? Vigyorog
totalyidiot
Rendszeres látogató
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39

The 'Brümbrüm'


WWW
« Válasz #584 Dátum: 2011.03.01 20:54 »

Kössz a segítséget! Legalább 10 perccel kevesebb ideig csináltam a vártornyot mint a tipp nélkül kellet volna
Naplózva

Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.059 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.