| 
			| 
					
						| kléni | 
								|  | « Válasz #570 Dátum: 2011.02.28 15:15 » |  | 
 
 Ugyan én nem tudom, de miért akarsz minden egyes lapot feldarabolni? csak felesleges polykat kapsz, és ha a játékba csinálod, úgy is törölni kell azokat. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 [13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Oli | 
								|  | « Válasz #571 Dátum: 2011.02.28 16:27 » |  | 
 
 Kléni hülyeségeket beszél, amúgy meg fel lehet szelni egyszerre, és automatikusan:Lap nézet - Tesselate - Triangulate.
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| kléni | 
								|  | « Válasz #572 Dátum: 2011.02.28 16:33 » |  | 
 
 Miért, van értelme, hogy bekerüljön a totál felesleges polygon, ami feldarabol egy négyzetet, ha azzal nem csinál semmit? Szerintem nem sok, feleslegesen akasztaná a játékot. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 [13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Hector | 
								|  | « Válasz #573 Dátum: 2011.02.28 17:44 » |  | 
 
 egyrészt több poligon nem lesz, másrészt a játék csak háromszögeket kezel   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
  Adam Hector |  |  | 
	| 
			| 
					
						| sadypisten | 
								|  | « Válasz #574 Dátum: 2011.02.28 18:03 » |  | 
 
 Attól még nincs értelme exportálás előtt tesszalálni. Plusz quadokkal dolgozni is könnyebb. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/http://sadypisten.blog.hu/  <Olvasgasson, akit érdekel.  |  |  | 
	| 
			| 
					
						| kléni | 
								|  | « Válasz #575 Dátum: 2011.02.28 18:13 » |  | 
 
 Tudtommal a szükséges helyeken automatikusan átizélődik háromszögekre, ezért nem kell külön elvégezni. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 [13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Oli | 
								|  | « Válasz #576 Dátum: 2011.02.28 19:04 » |  | 
 
 Attól még nincs értelme exportálás előtt tesszalálni. Plusz quadokkal dolgozni is könnyebb.
 Igaz, egyszerűbb a .x exportálásnál megnézni az opciókat, és ott beállítani. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Fodi 
								Új    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 19
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #577 Dátum: 2011.02.28 21:53 » |  | 
 
 lenne egy kérdésem, már elkezdtem csinálni egy igényes épületet benne mindenféle cuccal. az egész összese 11 000 poly azt hiszem, ez sok?
 le van textúrázva meg minden amit Oli írt a saját oldalán, letöltöttem több stickes konvertert is, de nagyon nem akar konvertálni egyik sem, elindítom és még 2 óra múlva sem csinál semmit csak "loading" ha valaki tudna válaszolni e-mailban annak nagyon örülnék
 
 Ui.: tudom bunkó megoldás, de ha az a jófej segítő valaki megtudná csinálni, hogy én elküldöm neki a modellt és ő is megnézi hogy velem van ebaj vagy nem az nekem jó lenne
 Köszönöm a segítséget előre is
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| -MH- Inad 
								Veterán tag     Nem elérhető 
								Hozzászólások: 123
								
								 
								Olvasás kocka
								
								
								
								
								
								   | 
								|  | « Válasz #578 Dátum: 2011.02.28 22:09 » |  | 
 
 Túl sok lesz. Nézd meg, pl. az egymásba lógó lapok, több objektumból álló tárgyak és hasonlók "sok kicsi sokra megy" elven igencsak termelik a felesleges poligonokat. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Fodi 
								Új    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 19
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #579 Dátum: 2011.02.28 22:22 » |  | 
 
 a több objektumos tárgyakat úgy érted, hogy combine olt dolgokha vannak egymásba lógó lapok azt valahogy egymásba lehet forrsztani hogy nekelljen keresgélni amit mellesleg nem is tudom hogy lehetne megtalálni
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Oli | 
								|  | « Válasz #580 Dátum: 2011.03.01 10:18 » |  | 
 
 Küldd a .wings fájlt, megnézem   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| -|H.S.P.C.|- Sensui | 
								|  | « Válasz #581 Dátum: 2011.03.01 16:05 » |  | 
 
 Képet! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 ööö ez egy aláírás akar lenni?   |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Fodi 
								Új    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 19
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #582 Dátum: 2011.03.01 19:09 » |  | 
 
 Feltöltöttem egy zip- et, sajnos csak egyben letöltve tudjátok megnézni   (azért ezt választottam mert csak mbilnetünk van és ez a leggyorsabb megoldás) letöltőlink: http://data.hu/get/3566004/Var_kepek.zip |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| -|H.S.P.C.|- Sensui | 
								|  | « Válasz #583 Dátum: 2011.03.01 20:50 » |  | 
 
 Megnézetm. Nekem bejön.    Csak így tovább. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 ööö ez egy aláírás akar lenni?   |  |  | 
	| 
			| 
					
						| totalyidiot 
								Rendszeres látogató    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 39
								 
								The 'Brümbrüm'
								
								
								
								
								
								   | 
								|  | « Válasz #584 Dátum: 2011.03.01 20:54 » |  | 
 
 Kössz a segítséget! Legalább 10 perccel kevesebb ideig csináltam a vártornyot mint a tipp nélkül kellet volna |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	|  |