Oli
|
|
« Válasz #105 Dátum: 2010.01.28 22:15 » |
|
Ez most is van, jobbklikkel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HelloTibi
|
|
« Válasz #106 Dátum: 2010.02.02 19:16 » |
|
Egy kis patch! (v0.5.1)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
[M] Kecsappp
|
|
« Válasz #107 Dátum: 2010.02.18 17:57 » |
|
Megtudhatnám, hogy mikor lesz kész a teleportos verzió?
|
|
|
Naplózva
|
Az élet szar játék és a grafikája is szar. "Te még egy lyukban is meglátod a spartát" by Firzen Cappy- by kolta "homokvér"- by Dark General Kázmér- by Nesh Kecsappp Michael Jacksonnal a McDonald's-ben már nem tudom mikor békésen fosott.
|
|
|
HelloTibi
|
|
« Válasz #108 Dátum: 2010.02.18 18:12 » |
|
Készülget, de mostanában nem lesz vele sok időm foglalkozni. A pályaszerkesztőt meg a nulláról újra kell építenem hozzá, ami sokáig eltart. Meg kisebb technikai gondjaim is adódtak (de ki lesznek majd küszöbölve).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Admin
|
|
« Válasz #109 Dátum: 2010.02.22 19:31 » |
|
Érdekelhet a stickmodell header formátuma. (az adatok zippelve pakkolva stb. vannak, azt nehéz kibányászni konkrét kód nélkül) var fil:file; TextureNum,IndexNum,VertexNum:integer; DataSize1,DataSize2:integer; SizeX,SizeY,SizeZ:single; texturetable:array of string[50]; begin
assignfile(fil,nev); reset(fil,1);
blockread(fil,TextureNum,4); blockread(fil,IndexNum,4); blockread(fil,VertexNum,4); blockread(fil,DataSize1,4); blockread(fil,DataSize2,4); blockread(fil,SizeX,4); blockread(fil,SizeY,4); blockread(fil,SizeZ,4);
blockread(fil,texturetable[0],TextureNum*51); //És innen már nagyrészt adatbetöltés
Változtatni kb semmit nem érdemes, max a Size-ket meg a textúraneveket, de megjelenteni mindig vicces.
|
|
|
Naplózva
|
"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
|
|
|
HelloTibi
|
|
« Válasz #110 Dátum: 2010.02.23 17:18 » |
|
Kösz, majd megnézem hogy tudom felhasználni. Úgyis most újra kell írnom a pályaszerkesztőt hogy kezelje a teleportokat, úgyhogy szerintem lesz majd helye
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Radva
|
|
« Válasz #111 Dátum: 2010.02.27 13:39 » |
|
Én nemértek a programozáshoz, de meglehet csinálni, hogy a modellből csináljon egy felülnézeti képet, és azt mutassa a sticktool? Mert könyebb lenne a teleportokat elhelyezni.(Épp egy stuntparkot csinálok amibe lessznek teleportok, de elég szemét meló a teleportokat pontosan beigazítani. )
|
|
|
Naplózva
|
"Ha feldobva tanulsz, feldobva vizsgázol, és feldobva vesznek fel!"
|
|
|
Oli
|
|
« Válasz #112 Dátum: 2010.02.27 13:50 » |
|
Nem, mert a modelleket nem olvassa be, csak a helyzetüket, és egyéb dolgokat, amik az ojjektumok.ini-ben vannak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Womi
Báálna
Fórum Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 902
Error 404 - Title not Found
|
|
« Válasz #113 Dátum: 2010.02.27 14:21 » |
|
A modellek beolvasásához dx kell, ami piszokszar.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Admin
|
|
« Válasz #114 Dátum: 2010.02.28 00:36 » |
|
Lerakod a stuntparkot, majd felmész a játkba, és vadul irogatod, hogy /coords ott, ahova a teleportot szánod.
Megjegyzés: a .sm0 fájl teljesen független a DirectX-től, OGL-lel is ugyanúgy be lehet tölteni, mert elég egyszerű kis formátuma van. Azon a fejlécen kívül, amit írtam, csak be gzip-pelt vertexek és indexek vannak.
|
|
|
Naplózva
|
"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
|
|
|
KisRévay
Vendég
|
|
« Válasz #115 Dátum: 2010.02.28 17:26 » |
|
Én elindítottam a Map Editor-t és a Serverstats-ot, elmentettem a Map-ot és ilyen lett a Severstats:
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HelloTibi
|
|
« Válasz #116 Dátum: 2010.02.28 20:28 » |
|
Én elindítottam a Map Editor-t és a Serverstats-ot, elmentettem a Map-ot és ilyen lett a Severstats:
Ha újraindítod a ServerStats-t eltűnik róla ez a vacak, vagy akkor is ilyen ronda marad? @Radva: Igazából nem akarom a 3D-t belevinni a pályaszerkesztőbe mert az csak fejfájást okozna nekem. De a következő verzió már támogatni fogja a teleportokat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Admin
|
|
« Válasz #117 Dátum: 2010.03.01 01:02 » |
|
Gondoltam cuki leszek és időben szólok, 2.0.5-ben változások lesznek az ini-ben, történetesen egybe lesz vonva a specials és az ojjektumok egy nagy map.ini-vé, aminek formátuma megegyezik az eddigi ojjektumokkal, annyi különbséggel, hogy: [mayan] scalex=7.00 scaley=7.00 zone=Mayan ruins pos=-125.56 42.66 -92.93 [SPECIAL:teleport] comment=Piramisból KB-ba from=-123.0 43.22 -93.3 to=-797.0 16.0 -773.0 radius=1 visible=20 És így lesz (nem a 2.0.5-ben) a panthi pajzsával is, hogy [SPECIAL:shield]center= radius= stb.
|
|
|
Naplózva
|
"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
|
|
|
HelloTibi
|
|
« Válasz #118 Dátum: 2010.03.01 16:23 » |
|
Ok, már megy is bele. Amúgy meg egy kis kép a szép új baloldali menüről (csak hogy látszódjon hogy folyik a munka ):
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Admin
|
|
« Válasz #119 Dátum: 2010.03.08 00:57 » |
|
A korábban ígérteknek megfelelően változott a .ini fájlok formátuma, amig HelloTibi nem ápdétel, a StickTool nem fog működni.
Mindezt a későbbi bővíthetőség nevében.
|
|
|
Naplózva
|
"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
|
|
|
|