Stickman Warfare: A játék

2024.11.27 01:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Szavazás
Kérdés: Szerinted melyik funkció a LEGFONTOSABB, aminek mindenképpen szerepelnie kell az új StickTool-ban?
Teleportok
Kommentek
Épületek színes jelölése
Választható háttérkép
Játékbeli koordináták beolvasása (/coords)
A játék modell-fájlainak buherálása
Többnyelvűség
Minimapok kimentése és betöltése a játékba
Azok a még titkos dolgok, amiket az új Stickman tartogat
NYAN NYAN NYAN (avagy nekem tök mindegy, csak szeretek össze-vissza kattintgatni)
Sok modell egyszerre való elhelyezése (Ecsetek)

Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 20   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: [WIP] StickTool v1.0 - Közvélemény-kutatás  (Megtekintve 267747 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #105 Dátum: 2010.01.28 22:15 »

Ez most is van, jobbklikkel.
Naplózva

   
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #106 Dátum: 2010.02.02 19:16 »

Egy kis patch! (v0.5.1)
Naplózva

[M] Kecsappp
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376


WWW
« Válasz #107 Dátum: 2010.02.18 17:57 »

Megtudhatnám, hogy mikor lesz kész a teleportos verzió? Vigyorog
Naplózva

Az élet szar játék és a grafikája is szar.
"Te még egy lyukban is meglátod a spartát" by Firzen
Cappy- by kolta
"homokvér"- by Dark General
Kázmér- by Nesh
Kecsappp Michael Jacksonnal a McDonald's-ben már nem tudom mikor békésen fosott.
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #108 Dátum: 2010.02.18 18:12 »

Készülget, de mostanában nem lesz vele sok időm foglalkozni. A pályaszerkesztőt meg a nulláról újra kell építenem hozzá, ami sokáig eltart. Meg kisebb technikai gondjaim is adódtak (de ki lesznek majd küszöbölve).
Naplózva

Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #109 Dátum: 2010.02.22 19:31 »

Érdekelhet a stickmodell header formátuma. (az adatok zippelve pakkolva stb. vannak, azt nehéz kibányászni konkrét kód nélkül)

Kód:
var
fil:file;
TextureNum,IndexNum,VertexNum:integer;
DataSize1,DataSize2:integer;
SizeX,SizeY,SizeZ:single;
texturetable:array of string[50];
begin

 assignfile(fil,nev);
 reset(fil,1);

 blockread(fil,TextureNum,4);
 blockread(fil,IndexNum,4);
 blockread(fil,VertexNum,4);
 blockread(fil,DataSize1,4);
 blockread(fil,DataSize2,4);
 blockread(fil,SizeX,4);
 blockread(fil,SizeY,4);
 blockread(fil,SizeZ,4);

 blockread(fil,texturetable[0],TextureNum*51);
//És innen már nagyrészt adatbetöltés

Változtatni kb semmit nem érdemes, max a Size-ket meg a textúraneveket, de megjelenteni mindig vicces.
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #110 Dátum: 2010.02.23 17:18 »

Kösz, majd megnézem hogy tudom felhasználni. Úgyis most újra kell írnom a pályaszerkesztőt hogy kezelje a teleportokat, úgyhogy szerintem lesz majd helye Mosolyog
Naplózva

Radva
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132


WWW
« Válasz #111 Dátum: 2010.02.27 13:39 »

Én nemértek a programozáshoz, de meglehet csinálni, hogy a modellből csináljon egy felülnézeti képet, és azt mutassa a sticktool?
Mert könyebb lenne a teleportokat elhelyezni.(Épp egy stuntparkot csinálok amibe lessznek teleportok, de elég szemét meló a teleportokat pontosan beigazítani. )
Naplózva

"Ha feldobva tanulsz, feldobva vizsgázol, és feldobva vesznek fel!"
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #112 Dátum: 2010.02.27 13:50 »

Nem, mert a modelleket nem olvassa be, csak a helyzetüket, és egyéb dolgokat, amik az ojjektumok.ini-ben vannak.
Naplózva

   
Womi
Báálna
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 902

Error 404 - Title not Found


« Válasz #113 Dátum: 2010.02.27 14:21 »

A modellek beolvasásához dx kell, ami piszokszar.
Naplózva


Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #114 Dátum: 2010.02.28 00:36 »

Lerakod a stuntparkot, majd felmész a játkba, és vadul irogatod, hogy /coords ott, ahova a teleportot szánod.

Megjegyzés: a .sm0 fájl teljesen független a DirectX-től, OGL-lel is ugyanúgy be lehet tölteni, mert elég egyszerű kis formátuma van. Azon a fejlécen kívül, amit írtam, csak be gzip-pelt vertexek és indexek vannak.
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
KisRévay
Vendég
« Válasz #115 Dátum: 2010.02.28 17:26 »

Én elindítottam a Map Editor-t és a Serverstats-ot, elmentettem a Map-ot és ilyen lett a Severstats:
Naplózva
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #116 Dátum: 2010.02.28 20:28 »

Én elindítottam a Map Editor-t és a Serverstats-ot, elmentettem a Map-ot és ilyen lett a Severstats:

Ha újraindítod a ServerStats-t eltűnik róla ez a vacak, vagy akkor is ilyen ronda marad?

@Radva: Igazából nem akarom a 3D-t belevinni a pályaszerkesztőbe mert az csak fejfájást okozna nekem. De a következő verzió már támogatni fogja a teleportokat.
Naplózva

Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #117 Dátum: 2010.03.01 01:02 »

Gondoltam cuki leszek és időben szólok, 2.0.5-ben változások lesznek az ini-ben, történetesen egybe lesz vonva a specials és az ojjektumok egy nagy map.ini-vé, aminek formátuma megegyezik az eddigi ojjektumokkal, annyi különbséggel, hogy:

Kód:
[mayan]
scalex=7.00
scaley=7.00
zone=Mayan ruins
pos=-125.56 42.66 -92.93
[SPECIAL:teleport]
comment=Piramisból KB-ba
from=-123.0 43.22 -93.3
to=-797.0 16.0 -773.0
radius=1
visible=20

És így lesz (nem a 2.0.5-ben) a panthi pajzsával is, hogy [SPECIAL:shield]center= radius= stb.
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #118 Dátum: 2010.03.01 16:23 »

Ok, már megy is bele.

Amúgy meg egy kis kép a szép új baloldali menüről (csak hogy látszódjon hogy folyik a munka Vigyorog):
Naplózva

Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #119 Dátum: 2010.03.08 00:57 »

A korábban ígérteknek megfelelően változott a .ini fájlok formátuma, amig HelloTibi nem ápdétel, a StickTool nem fog működni.

Mindezt a későbbi bővíthetőség nevében.
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 20   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.036 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.