A pályaszerkesztő az épületek skálázásának és nevének állítgatásakor töröl néhány játékfájlt, aminek az újragenerálása időbe telhet. (Olyan sok időbe hogy a játék közben megfagy.) De ha a mentésnél felugró ablakra (
Some models have added...) [Nem]-et nyomsz, akkor nem fogja ezeket a fájlokat törölni, és a játék lehet hogy nem fog lefagyni. (Majd a játék újratelepítése után próbáld ki.) De ha ezt csinálod, akkor biztos hogy nem tudsz felmenni a buherált épületekre (mert átmész rajtuk), rosszul is igazíthatja őket a talajhoz és a botok sem fogják ismerni őket.
úúú ez az ékezetes neveket nagyon nem szeretí, és ez nekem nagyon keresztbe tesz. Az egész mindenség nálam a "Játékok" mappában van. (az Ádám mappát már átneveztem Adamra

)
ezen kéne valahogy javítani!
Egyszerűbb lett volna a játékot a "C:\Stickman" helyre tenni és mellé a StickTool-t, minthogy mindent átnevezgetni, nem? Amúgy meg megpróbálom javítani. Elvileg alapból támogatnia kellene az ékezeteket.