Rudi
|
 |
« Válasz #150 Dátum: 2010.03.20 11:16 » |
|
Azt is beépíthetnéd /már ha még nincs/ hogy beírja a megjegyzéseidet az ojjektumok.inibe.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HelloTibi
|
 |
« Válasz #151 Dátum: 2010.03.30 20:34 » |
|
@Rudi: A kommentek már be vannak építve, de lesz annál a résznél egy kis meglepetés. Egy kis közlemény: http://stickman.hu/sticktool/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Rudi
|
 |
« Válasz #152 Dátum: 2010.03.31 11:53 » |
|
Végre  De mikor leszel már kész?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Hector
|
 |
« Válasz #154 Dátum: 2010.04.01 19:38 » |
|
azt megcsinálhatnád, hogy ahol götgőzöl, arra a pontra közelítsen, az tényelg jó lenne
|
|
|
Naplózva
|
 Adam Hector
|
|
|
POD
|
 |
« Válasz #155 Dátum: 2010.04.03 11:33 » |
|
5let: Ugye az épületek alapból pirosak, de mondjuk berakok fákat (erdő), vagy tereptárgyakat (sziklák, kerítések, stb...), és én ezeket szeretném megkülönböztetni az épületektől, akkor ezeket lehessen a piros más árnyalataival jelölni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HelloTibi
|
 |
« Válasz #156 Dátum: 2010.04.03 16:56 » |
|
Ez teszik, már pakolom is bele!  Úgy lesz megoldva hogy a special helyrére kell írni hexában a színt. pl.: #fffacd - halványsárga pontok. A játékot meg ahogy látom nem zavarja ez a megoldás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sadypisten
|
 |
« Válasz #157 Dátum: 2010.04.03 16:59 » |
|
Akkor már egy RGB színkeverő is elsüthető lenne, az meg fordítaná magának hexába és mentené az inibe. Legalábbis ezek alapján röhögve megoldható lenne.
|
|
|
Naplózva
|
'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/ http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel. 
|
|
|
Oli
|
 |
« Válasz #158 Dátum: 2010.04.03 17:48 » |
|
Nem lenne jobb, ha egyszerűen egy label-el lehetne ellátni a modelleket? Lenne pár előre elnevezett, pl. gyári, kisebb modellek, tornyok, mittudomén. És akkor ezekhez lehetne színt is rendelni, ami a térképen jelenne meg.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Admin
|
 |
« Válasz #159 Dátum: 2010.04.03 18:01 » |
|
Azt ajánlom hogy használj saját attribútumneveket, pl:
[épület] sticktool_color=#ASDF12
|
|
|
Naplózva
|
  "Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
|
|
|
HelloTibi
|
 |
« Válasz #160 Dátum: 2010.04.05 17:41 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kléni
|
 |
« Válasz #161 Dátum: 2010.04.05 17:49 » |
|
Ha új munkát kezdek, majd rákattintok a kis zöld mappára, és ugye betölti az épületeket oldalra, a térképen nem jelennek meg a pöttyök, csak ha rákattintok valamelyik épületre oldalt. Ez direkt lenne? Az abutnál a windowszos verzió mire jó? 
|
|
|
Naplózva
|
[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
|
|
|
Bolint99
|
 |
« Válasz #162 Dátum: 2010.04.05 17:55 » |
|
Ha új munkát kezdek, majd rákattintok a kis zöld mappára, és ugye betölti az épületeket oldalra, a térképen nem jelennek meg a pöttyök, csak ha rákattintok valamelyik épületre oldalt. Ez direkt lenne?
Szerintem egy icipici bug... Az abutnál a windowszos verzió mire jó?  Csicsaaa 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HelloTibi
|
 |
« Válasz #163 Dátum: 2010.04.05 18:15 » |
|
Ha új munkát kezdek, majd rákattintok a kis zöld mappára, és ugye betölti az épületeket oldalra, a térképen nem jelennek meg a pöttyök, csak ha rákattintok valamelyik épületre oldalt. Ez direkt lenne?
Javítom, egy sor kimaradt a programból... Az abutnál a windowszos verzió mire jó?  Szerintem meglepődnél, ha tudnád, mi van még az About ablakban 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kléni
|
 |
« Válasz #164 Dátum: 2010.04.05 18:19 » |
|
Nos, 4 link, egy logó, két so írás, meg a nagy cím, a neved, egy kilépő gomb, és ez a másik gomb. Kimaradt valami?  Amúgy tehetnél a tálcán lévő ikon jobbkattos listájára egy játék elindító bigyót is, akkor csak 1et kell kattintani 
|
|
|
Naplózva
|
[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
|
|
|
|