A kis mappa ikonra kattintva (a nagyobb indításos mellett) is a játékot indítja el, és nem a mappát nyitja meg. De a régebbiben úgy emlékszem, mindig átméretezte az ablakot, és nem olyan full méretesen nyitotta meg, mint ahogy az előtte volt. Az direkt volt?
Igazából most is ugyanazt kellene csinálnia, mint az előző verziókban, mert ahhoz a részhez nem nyúltam hozzá. Amúgy meg a mappa megnyitása a Windows-ra van bízva, a StickTool azt nem befolyásolja hogy az ablak teljes méretben nyíljon meg, vagy átméreteződjön.
HelloTibi, ha véletlenül kell, oda tudom adni az sm0 loader forrását.
A header szerintem bőven elég lesz nekem.
A kép lehetne olyan pipálható, mint a szín, és ha megadunk neki, beírja az inibe a datában található képet, aztán ha valaki más megnyitja a sticktoolt, akkor ott láthatja a kis képet róla. Aztán ha új épületet csinál, akkor csinál neki képet, esetleg mehetne egy + tutor róla, annyira nem nehéz gondolom.
Jóval egyszerűbb módon megvan már oldva. Majd leírom hogyan, ha kijött az új verzió.
Láttam amikor admin postolta az sm0 fájl header részének leírását. Szóval abban van egy információ ami a kiterjedést írja le. Ha ez tényleg így van ahogy gondolom, akkor nem csak egy pötty lehetne a mapon, hanem egy kör és akkor az tök fain lenne
Remélem úgy van ahogy gondolom, mert innentől megcsinálni annyira nem nagy cucc. ÉS azé mégis tök király lenne
{Figyelem - bonyolult szöveg} Nem tudom, hogy a modell pontjainak a koordinátái az SM0 fájlban normalizálva (-1..1 tartományra korlátozva) vannak-e. Mert ha nincsenek akkor át kellene futnom a modell összes pont-koordinátáján, és megnéznem a legnagyobb és a legkisebb értékeket mind a három tengelyen. Ezekből a minimumokból kellene kinyernem az épületek valós kiterjedését az X-Y-Z tengelyen. Utána ezeket megszorozni az SM0 skálázásával, majd a map.ini sklázásával. Plusz még megnézni a modell origó eltolódását. Majd ezeket az értékeket le kellene képeznem olyan formára, hogy a StickTool valósan jelenítse meg. De ebben az a csavar is van még, hogy az SM0 fájlok vizsgálatát a Map Editor betöltődése közben illik megtennem, ami a
betöltési időt kb megháromszorozza-megnégyszerezi.
Értelme ezt nem nagyon van megcsinálni, mert nagy százalékban fals eredményt adnának, mert az épületek, csak néhányat kivéve, nem négyzet alaprajzúak. Ja meg a körök helyett téglalapokat kellene alkalmaznom. És baromi nehéz lenne ezt az egészet összehozni.
=> Következmény: Maradnak a pontok, a méretüket a map.ini skálázása alapján nem sok értelme lenne belőni, mert biztos rossz eredményt adnának. Meg a pontok csak azt szimbolizálják, hogy van ott valami.