Littledudus
Rendszeres látogató
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
|
|
« Válasz #375 Dátum: 2010.03.14 12:34 » |
|
mi lenne, ha pantiban a szobrok mondjuk fehérek lennének vagy más színűek, mivel így, hogy feketék, a gunokra hasonlítanak, és nem hiszem h mindegyikük gun volt... (legtöbbször)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Admin
|
|
« Válasz #376 Dátum: 2010.03.14 16:45 » |
|
Ez tudod belső-építészet. Így, feketén harmonikus Köze nincs ahhoz hogy gunok-e vagy sem, főleg ha megnézed a fegyvereiket.
|
|
|
Naplózva
|
"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
|
|
|
kléni
|
|
« Válasz #377 Dátum: 2010.03.14 16:54 » |
|
A menü mögötti lekerekített rész, meg esetleg a távcsöves +, esetleg az egész képernyű lehetne képpel megoldva. A menüháttér egyértelmű, szerintem a távcső is, úgy lenne, hogy lenne a nagyítás,és a torzítás, ezen felül egy kép, amin van a +, meg ha modolok midnen csicsa falirat meg bigyó. Ugyan így a sima háttér is, akkor pl a cshatnek rakhatok egy dobozt, talán jobban olvasható lenne, én ha felhős az ég, sose tudom elolvasni. Esetleg a felhők lehetnének igazi felhűk, vagyis olyan, mint a teleport meg midnen, nem kép, hanem izé, programozott vacak Bár lehet jobban akasztana, de ha nem akkor látványosabb lehetne. Meg lehetne az ég néha kivsit világosabb is, esetleg sárgás néha. TRényleg, naplemente lehetne. A fegyvereken már van nap felé forduló árnyékolás, azt kéne megcsinálni a modelleken is. vagy csak egyszerűen beidőzíteni, mikor melyik szögbe legyen az árnyékolás. Ha lement a nap, nem lenne nap és kész, esetleg egész éjszaka sötét felhős lenne az ég, mondjuk azért. Ja, meg még azt nem lehetne megoldani, ha nem boorult az ég, halványítsa úgy ki a képet, mint ha nagyon sötét részt nézek?
|
|
|
Naplózva
|
[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
|
|
|
(-PRO-) GamehunteR
|
|
« Válasz #378 Dátum: 2010.03.14 21:49 » |
|
Nemtudom hogy bárki íra-e már, de leírom. 1, Ha lövök (M8,M4,MP5-el) a golyó 1x vissza pattanhatna a falról. 2, Ha NUUB-al vagy LAW-al kattintok (Csak töltöm a golyót, nem lövi még ki) de közvetlen utánna megölnek akkor robbanjon fel a fegyver kb akkora területen pusztítva mint a normál robbanás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kléni
|
|
« Válasz #379 Dátum: 2010.03.14 23:29 » |
|
rossz rossz, bár nem értek a fegyverekhez, de 1, nem igen pattanásznak vissza, inkább átmennek rajta, 2. mivel eltűnik a fegyver, a semmi nem robbanhat fel, és elégé erős már így is mindkettő.
|
|
|
Naplózva
|
[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
|
|
|
Captain Jack Harkness
Megszállott fórumozó
Nem elérhető
Hozzászólások: 456
Torchwood Team Member
|
|
« Válasz #380 Dátum: 2010.03.15 14:01 » |
|
Én azt szeretném kérni, h a hídon ugye kellenek a járműskinek a roncsokhoz. És ha vki skinmodot csinál, nem engedi ölni a game mert a hídon is módosul és azt modnak veszi. Szal ha lehetne, akkor külön másik fájlnévvel is legyen meg ez a 2 textúra, és azt töltse be a híd, ne a közvetlen jármű skint, mert azzal akk nem lehet ölni.
|
|
|
Naplózva
|
,,Dzsidzsi, te elmebeteg quados" xD By: chester ,,Nem vagyok buzí, csak szimplán megdugok mindenkit " xDDD By: cakko
|
|
|
sadypisten
|
|
« Válasz #381 Dátum: 2010.03.15 14:31 » |
|
Bocs srácok, ezt elszúrtam :]
Szóval a megoldás egyébként igen egyszerű. A játék csak, teszem azt a hummer.x-et keresi alapvetően, tehát ennek fontos, hogy megegyezzen a neve. Ellenben a textúra elérési útvonala (mármint a fájlneve) lehet bármi, csak akkor azt kell tartalmaznia a hummer.x-nek is. Szóval írjátok át hummer.jpg-ről valamire a .x-ben, vagy Wings-ből úgy konvertáljátok ki, hogy más legyen a textúranév, és meg is van oldva. De ismét elnézést, nem gondoltam erre, mikor a játék könyvtárából egy az egyben kiemeltem a járműtextúrákat :]
|
|
|
Naplózva
|
'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/ http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.
|
|
|
kléni
|
|
« Válasz #382 Dátum: 2010.03.15 19:46 » |
|
Egy külön mappa kéne a modoknak, amiben lenne egy ismertető, hogy kell ahsználni őket. Ezen kívül, ha oda teszem a cuccokat, akkor onnan olvassa ki a játék, viszont ha nem, akkor az eredetiből. Értelem szerűen ez azért lenne jó, ha nem akarom használni a modot, nem kell újrarakni az egészet. Meg átláthatóbb is lenne.
|
|
|
Naplózva
|
[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
|
|
|
Womi
Báálna
Fórum Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 902
Error 404 - Title not Found
|
|
« Válasz #383 Dátum: 2010.03.15 22:06 » |
|
Épületeknél mod mappa megy.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Admin
|
|
« Válasz #384 Dátum: 2010.03.17 11:10 » |
|
Egy külön mappa kéne a modoknak, amiben lenne egy ismertető, hogy kell ahsználni őket. Ezen kívül, ha oda teszem a cuccokat, akkor onnan olvassa ki a játék, viszont ha nem, akkor az eredetiből. Értelem szerűen ez azért lenne jó, ha nem akarom használni a modot, nem kell újrarakni az egészet. Meg átláthatóbb is lenne.
Sticktool...
|
|
|
Naplózva
|
"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
|
|
|
-D- Banán
|
|
« Válasz #385 Dátum: 2010.03.25 18:06 » |
|
Majd ha lesznek a modoknak külön szerók, akk lehetne oylan, hogy ha beírom pl, hogy /nomod vagy ilyesmi, akkor a játék kirak a menübe, és utána rendes szeróra is be tudsz lépni, de már nem lesz mod! Tehát a program 'elfelejti', hogy miket raktál bele. Nem igazán értek hozzá, de lehetne csinálni valamilyen fájlt, ami az egész data mappát tartalmazza, és /nomod után a játék ebből generál ideiglenes fájlokat, amiket a mod helyett futtatna. Így nem kéne külön 2 helyre is feltelepíteni, hogy modolhassak, és játszhassak, ha ahhoz van kedvem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Womi
Báálna
Fórum Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 902
Error 404 - Title not Found
|
|
« Válasz #386 Dátum: 2010.03.25 21:14 » |
|
A mod mappa egyszerűbb lenne, a játék elsősorban innen olvasná be a fájlokat, amit itt nem talál, azt a datából szerzi be.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
55andris
|
|
« Válasz #387 Dátum: 2010.03.26 16:10 » |
|
lehetne ujitani a toplistás szobrokat a pantheonban (fegyverek)
|
|
|
Naplózva
|
mi az ott? egy madár! nem egy repülő! mégse ez csak rőzika lagja (by andris0131) nem a killszámod számít hanem a pontszámod (valami kezdő Patkány nevű gyerek)
|
|
|
-D- Banán
|
|
« Válasz #388 Dátum: 2010.03.26 16:30 » |
|
A mod mappa egyszerűbb lenne, a játék elsősorban innen olvasná be a fájlokat, amit itt nem talál, azt a datából szerzi be.
És ha valaki mondjuk törli a nem használt, de eredeti modelleket?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Captain Jack Harkness
Megszállott fórumozó
Nem elérhető
Hozzászólások: 456
Torchwood Team Member
|
|
« Válasz #389 Dátum: 2010.03.26 17:15 » |
|
Szerintem jó lenne úgy, h a datába lenne 1 MOD mappa. Azon belül 1-1 mappa, ami egy egy mod fájljait tartalmazza ( ugyanazokat mint a data, csak pl. quad helyén egy másik fegyó van, v a map.ini-be más van irva ). Amikor belépsz, főmenübe lenne egy 4. menüpont pl. Game néven, ahol ott lenne, h normal ( sima game ), mondjuk Stick Challenge, stb. és ki lehetne úgy választani, mint a fejfedőket v mint a fegyokat. És ha kiválasztom pl. a Stick Challenge-t, akkor arra a realmra dob, ahol vannak, akik szintén ezzel modolnak. És így nem kéne törölni a MOD mappa fájljait, és így sokkal egyszerűbb lenne, szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
,,Dzsidzsi, te elmebeteg quados" xD By: chester ,,Nem vagyok buzí, csak szimplán megdugok mindenkit " xDDD By: cakko
|
|
|
|