Stickman Warfare: A játék

2024.03.28 16:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 ... 93   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: 5letek a játékhoz (5letek FAQ-t célszerű átolvasni)  (Megtekintve 924514 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Littledudus
Rendszeres látogató
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


« Válasz #375 Dátum: 2010.03.14 12:34 »

mi lenne, ha pantiban a szobrok mondjuk fehérek lennének vagy más színűek, mivel így, hogy feketék, a gunokra hasonlítanak, és nem hiszem h mindegyikük gun volt... (legtöbbször) Kacsint
Naplózva

Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #376 Dátum: 2010.03.14 16:45 »

Ez tudod belső-építészet. Így, feketén harmonikus Vigyorog

Köze nincs ahhoz hogy gunok-e vagy sem, főleg ha megnézed a fegyvereiket.
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
kléni
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1580



« Válasz #377 Dátum: 2010.03.14 16:54 »

A menü mögötti lekerekített rész, meg esetleg a távcsöves +, esetleg az egész képernyű lehetne képpel megoldva. A menüháttér egyértelmű, szerintem a távcső is, úgy lenne, hogy lenne a nagyítás,és a torzítás, ezen felül egy kép, amin van a +, meg ha modolok midnen csicsa falirat meg bigyó. Ugyan így a sima háttér is, akkor pl a cshatnek rakhatok egy dobozt, talán jobban olvasható lenne, én ha felhős az ég, sose tudom elolvasni.

Esetleg a felhők lehetnének igazi felhűk, vagyis olyan, mint a teleport meg midnen, nem kép, hanem izé, programozott vacak Bár lehet jobban akasztana, de ha nem akkor látványosabb lehetne.
Meg lehetne az ég néha kivsit világosabb is, esetleg sárgás néha. TRényleg, naplemente lehetne. A fegyvereken már van nap felé forduló árnyékolás, azt kéne megcsinálni a modelleken is. vagy csak egyszerűen beidőzíteni, mikor melyik szögbe legyen az árnyékolás. Ha lement a nap, nem lenne nap és kész, esetleg egész éjszaka sötét felhős lenne az ég, mondjuk azért. Ja, meg még azt nem lehetne megoldani, ha nem boorult az ég, halványítsa úgy ki a képet, mint ha nagyon sötét részt nézek?
Naplózva

[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
(-PRO-) GamehunteR
Fórum függő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1267


[+] [+]


« Válasz #378 Dátum: 2010.03.14 21:49 »

Nemtudom hogy bárki íra-e már, de leírom.
1, Ha lövök (M8,M4,MP5-el) a golyó 1x vissza pattanhatna a falról.
2, Ha NUUB-al vagy LAW-al kattintok (Csak töltöm a golyót, nem lövi még ki) de közvetlen utánna megölnek akkor robbanjon fel a fegyver kb akkora területen pusztítva mint a normál robbanás.
Naplózva

kléni
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1580



« Válasz #379 Dátum: 2010.03.14 23:29 »

rossz rossz, bár nem értek a fegyverekhez, de 1, nem igen pattanásznak vissza, inkább átmennek rajta, 2. mivel eltűnik a fegyver, a semmi nem robbanhat fel, és elégé erős már így is mindkettő.
Naplózva

[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
Captain Jack Harkness
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 456


Torchwood Team Member


« Válasz #380 Dátum: 2010.03.15 14:01 »

Én azt szeretném kérni, h a hídon ugye kellenek a járműskinek a roncsokhoz. És ha vki skinmodot csinál, nem engedi ölni a game mert a hídon is módosul és azt modnak veszi. Szal ha lehetne, akkor külön másik fájlnévvel is legyen meg ez a 2 textúra, és azt töltse be a híd, ne a közvetlen jármű skint, mert azzal akk nem lehet ölni.
Naplózva


,,Dzsidzsi, te elmebeteg quados" xD By: chester Vigyorog
,,Nem vagyok buzí, csak szimplán megdugok mindenkit Vigyorog" xDDD By: cakko
sadypisten
Imperátor
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1971



« Válasz #381 Dátum: 2010.03.15 14:31 »

Bocs srácok, ezt elszúrtam :]

Szóval a megoldás egyébként igen egyszerű. A játék csak, teszem azt a hummer.x-et keresi alapvetően, tehát ennek fontos, hogy megegyezzen a neve. Ellenben a textúra elérési útvonala (mármint a fájlneve) lehet bármi, csak akkor azt kell tartalmaznia a hummer.x-nek is. Szóval írjátok át hummer.jpg-ről valamire a .x-ben, vagy Wings-ből úgy konvertáljátok ki, hogy más legyen a textúranév, és meg is van oldva. De ismét elnézést, nem gondoltam erre, mikor a játék könyvtárából egy az egyben kiemeltem a járműtextúrákat :]
Naplózva

'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/

http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.

kléni
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1580



« Válasz #382 Dátum: 2010.03.15 19:46 »

Egy külön mappa kéne a modoknak, amiben lenne egy ismertető, hogy kell ahsználni őket. Ezen kívül, ha oda teszem a cuccokat, akkor onnan olvassa ki a játék, viszont ha nem, akkor az eredetiből. Értelem szerűen ez azért lenne jó, ha nem akarom használni a modot, nem kell újrarakni az egészet. Meg átláthatóbb is lenne.
Naplózva

[13:49:28] Pisti: Térdre csirkék, itt az isten
Womi
Báálna
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 902

Error 404 - Title not Found


« Válasz #383 Dátum: 2010.03.15 22:06 »

Épületeknél mod mappa megy.
Naplózva


Admin
The Stickman-Überlord
Admin
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1984



WWW
« Válasz #384 Dátum: 2010.03.17 11:10 »

Egy külön mappa kéne a modoknak, amiben lenne egy ismertető, hogy kell ahsználni őket. Ezen kívül, ha oda teszem a cuccokat, akkor onnan olvassa ki a játék, viszont ha nem, akkor az eredetiből. Értelem szerűen ez azért lenne jó, ha nem akarom használni a modot, nem kell újrarakni az egészet. Meg átláthatóbb is lenne.

Sticktool...
Naplózva


"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
-D- Banán
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2411


Nózúm sznájper mászter. "Rambanááán"


WWW
« Válasz #385 Dátum: 2010.03.25 18:06 »

Majd ha lesznek a modoknak külön szerók, akk lehetne oylan, hogy ha beírom pl, hogy /nomod vagy ilyesmi, akkor a játék kirak a menübe, és utána rendes szeróra is be tudsz lépni, de már nem lesz mod! Tehát a program 'elfelejti', hogy miket raktál bele.
Nem igazán értek hozzá, de lehetne csinálni valamilyen fájlt, ami az egész data mappát tartalmazza, és /nomod után a játék ebből generál ideiglenes fájlokat, amiket a mod helyett futtatna. Így nem kéne külön 2 helyre is feltelepíteni, hogy modolhassak, és játszhassak, ha ahhoz van kedvem.
Naplózva

Womi
Báálna
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 902

Error 404 - Title not Found


« Válasz #386 Dátum: 2010.03.25 21:14 »

A mod mappa egyszerűbb lenne, a játék elsősorban innen olvasná be a fájlokat, amit itt nem talál, azt a datából szerzi be.
Naplózva


55andris
Teljesértékű Tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


WWW
« Válasz #387 Dátum: 2010.03.26 16:10 »

lehetne ujitani a toplistás szobrokat a pantheonban (fegyverek)
Naplózva

mi az ott? egy madár! nem egy repülő! mégse ez csak rőzika lagja (by andris0131)  nem a killszámod számít hanem a pontszámod (valami kezdő Patkány nevű gyerek)
 
-D- Banán
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2411


Nózúm sznájper mászter. "Rambanááán"


WWW
« Válasz #388 Dátum: 2010.03.26 16:30 »

A mod mappa egyszerűbb lenne, a játék elsősorban innen olvasná be a fájlokat, amit itt nem talál, azt a datából szerzi be.

És ha valaki mondjuk törli a nem használt, de eredeti modelleket?
Naplózva

Captain Jack Harkness
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 456


Torchwood Team Member


« Válasz #389 Dátum: 2010.03.26 17:15 »

Szerintem jó lenne úgy, h a datába lenne 1 MOD mappa. Azon belül 1-1 mappa, ami egy egy mod fájljait tartalmazza ( ugyanazokat mint a data, csak pl. quad helyén egy másik fegyó van, v a map.ini-be más van irva ). Amikor belépsz, főmenübe lenne egy 4. menüpont pl. Game néven, ahol ott lenne, h normal ( sima game ), mondjuk Stick Challenge, stb. és ki lehetne úgy választani, mint a fejfedőket v mint a fegyokat. És ha kiválasztom pl. a Stick Challenge-t, akkor arra a realmra dob, ahol vannak, akik szintén ezzel modolnak. És így nem kéne törölni a MOD mappa fájljait, és így sokkal egyszerűbb lenne, szerintem.
Naplózva


,,Dzsidzsi, te elmebeteg quados" xD By: chester Vigyorog
,,Nem vagyok buzí, csak szimplán megdugok mindenkit Vigyorog" xDDD By: cakko
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 ... 93   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.034 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.