Stickman Warfare: A játék

2024.11.26 22:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
 
Szavazás
Kérdés: Szerinted melyik funkció a LEGFONTOSABB, aminek mindenképpen szerepelnie kell az új StickTool-ban?
Teleportok
Kommentek
Épületek színes jelölése
Választható háttérkép
Játékbeli koordináták beolvasása (/coords)
A játék modell-fájlainak buherálása
Többnyelvűség
Minimapok kimentése és betöltése a játékba
Azok a még titkos dolgok, amiket az új Stickman tartogat
NYAN NYAN NYAN (avagy nekem tök mindegy, csak szeretek össze-vissza kattintgatni)
Sok modell egyszerre való elhelyezése (Ecsetek)

Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20   Le
Nyomtatás
Szerző Téma: [WIP] StickTool v1.0 - Közvélemény-kutatás  (Megtekintve 267733 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #225 Dátum: 2010.06.28 08:43 »

A Mod managerről még ma írni fogok egy cikket a blogra, addig is nézzétek ezt a cikket: http://stickman.blog.hu/2010/06/25/de_jo_lesz_a_moddereknek
Naplózva

   
Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #226 Dátum: 2010.06.28 14:28 »

Meg is van a cikk: http://stickman.blog.hu/2010/06/28/sticktool_1_resz_modmanager
Naplózva

   
(-PRO-) JoeBlack
Örökös online
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


Joe, kárhozatos bálványimádó pápista! by:JEL úr


« Válasz #227 Dátum: 2010.06.28 14:31 »

Oli ,hibát ír ki!
Naplózva

-|H.S.P.C.|- Dani
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1072

Cheesewhale


« Válasz #228 Dátum: 2010.06.28 14:42 »

Nincs publikálva, megcsinálom, egy pillanat.

Szerk.: Megoldva.
Naplózva


"Minek nektek Űrhajó Event? Itt a Dani event!Nyolcszázszor ritkább hogy online vagyok..."
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #229 Dátum: 2010.07.02 18:51 »

Végeztem egy stressztesztet a StickTool pályaszerkesztőjével. 15000 darab objektumot még tűrhető sebességgel (egy kicsit belassulva de azért még) bír kezelni. (Tovább nem mertem menni. Mosolyog) A mentés és a beolvasás is megy neki ilyen extrém mennyiségben. A játékot meg senki ne próbálja majd meg ilyen állapotban elindítani. Vigyorog én előre szóltam :-]

Naplózva

Womi
Báálna
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 902

Error 404 - Title not Found


« Válasz #230 Dátum: 2010.07.02 18:55 »

16k bunkerrel elindítottam a játékot, hosszú töltés után kifagyott Mosolyog
Naplózva


-|H.S.P.C.|- Sensui
Örökös online
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 623


iLameZz /Level41-Archer/


WWW
« Válasz #231 Dátum: 2010.07.18 18:58 »

Végeztem egy stressztesztet a StickTool pályaszerkesztőjével. 15000 darab objektumot még tűrhető sebességgel (egy kicsit belassulva de azért még) bír kezelni. (Tovább nem mertem menni. Mosolyog) A mentés és a beolvasás is megy neki ilyen extrém mennyiségben. A játékot meg senki ne próbálja majd meg ilyen állapotban elindítani. Vigyorog én előre szóltam :-]



Ezek szerint faxa.

16k bunkerrel elindítottam a játékot, hosszú töltés után kifagyott Mosolyog

Csak te tudsz ilyet Womi :S  Vigyorog
Naplózva

ööö ez egy aláírás akar lenni? Vigyorog
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #232 Dátum: 2010.07.30 12:38 »

Az új verzióba bele fog kerülni majd egy kis újdonság. A pályaszerkesztő képes lesz majd a játék SM0 modelljeit egy kicsit megbuherálni, a textúráikat kicserélni és átállítani a skálázásaikat.

Naplózva

Hector
Megszállott fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 525


MOD Master


WWW
« Válasz #233 Dátum: 2010.07.30 13:25 »

Az lenne egazán jó, ha el tuná forgatni, és utána újraszámolná a fényeket.
Naplózva


Adam Hector
goofre
1337 tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


« Válasz #234 Dátum: 2010.08.01 15:19 »

az lenne a tuti, ha lenne a stick konvertálóban egy vissza konvertáló.Ami esetleg sm0-ból vissza rak 3ds-re.vagy akár wings-be.
Naplózva


"Ne lopd el, mert nincs időm újat csinálni!" By:Nyolcvan
Rudi
Örökös online
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965


Karma: ∞


WWW
« Válasz #235 Dátum: 2010.08.01 22:23 »

De mivel ez nem a StickConverter topik, nem ide kell ezt írni.

Egyébként direkt nincs megcsinálva, hogy ne csórjátok el a modelleket a játékból.
Naplózva

AnonimMc
Veterán tag
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 103


« Válasz #236 Dátum: 2010.08.04 19:03 »

Amikor beakarom hozni a Sticktoolt, akkor valami olyasmit ír ki, hogy by zero és a programot nem hozza be.
Ez miért van?
Naplózva

zerocool.
Örökös online
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 607



« Válasz #237 Dátum: 2010.08.04 19:21 »

zero
Én jól meghackeltem xD
Naplózva

Helló! Én szabó áron vagyok 13 éves és kistokajban lakom. A múltkor felborúltam 1 gokártal ezért most tiszta seb vagyok.
HelloTibi
Elit
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #238 Dátum: 2010.08.04 22:48 »

Amikor beakarom hozni a Sticktoolt, akkor valami olyasmit ír ki, hogy by zero és a programot nem hozza be.
Ez miért van?

Nem tudom miért csinálja. Másnak is volt ilyen, de egy gépújraindítás után elmúlt. Ha nem javulna meg próbáld meg azt hogy bezárod a StickTool-t (a tálcán se legyen ott) és törlöd az STdata mappában lévő Settings.dat fájlt. Mást nem tudok mondani rá.

Az lenne egazán jó, ha el tuná forgatni, és utána újraszámolná a fényeket.

Egyszerűbb lenne ha egy összetett modell konvertálása előtt egy szimpla textúrázott kockával (ami akkora mint a modell) lőnéd be a használandó forgatást a 3D-s modellezőprogramodban. A fények újraszámolását (ami minden forgatás után illő lenne) konverterbeli kódok nélkül nem tudom megvalósítani.

az lenne a tuti, ha lenne a stick konvertálóban egy vissza konvertáló.Ami esetleg sm0-ból vissza rak 3ds-re.vagy akár wings-be.

A konvertáló nem az én hatásköröm...



Az új verzióba beteszek egy kis csicsát. 11db színséma között lehet majd válogatni, de saját színsémát is lehet majd készíteni. Plusz a játék mappáját is majd gyorsan lehet módosítani utólag.

Naplózva

Oli
Fórum Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3749


Népszerűség: ~200 [+]


WWW
« Válasz #239 Dátum: 2010.08.05 08:44 »

A saját színséma készítésről mesélnél egy kicsit?
Naplózva

   
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20   Fel
Nyomtatás
Ugrás:  


Az oldal 0.036 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.