gergo-0304
Új
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Válasz #225 Dátum: 2010.02.16 15:41 » |
|
kösszi dzsidzsi már csak azt kéne megnéznem hogy rakok textúrát
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Captain Jack Harkness
Megszállott fórumozó
Nem elérhető
Hozzászólások: 456
Torchwood Team Member
|
|
« Válasz #226 Dátum: 2010.02.16 16:34 » |
|
Itt megtalálod goulash textúrázási tutorialját---> http://www.goulash.extra.hu/wings.ppt Ez 1 powerpointos fájl, letöltöd, végigcsinálod, kiexportálod a modellt .3ds-be, majd stickconvert, végül berakod a data mappába a textúrát, az átkonvertált fájlokat, szerkeszted az ojjektumok.ini-t és meg is vagy. Ja, a powerpointosba kocka helyett a te modelled legyen! am nincsmit EDIT: Lentre: mégegyszer nincsmit
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.16 16:48 írta xDxD@>- Dzsidzsi -<@xDxD »
|
Naplózva
|
,,Dzsidzsi, te elmebeteg quados" xD By: chester ,,Nem vagyok buzí, csak szimplán megdugok mindenkit " xDDD By: cakko
|
|
|
gergo-0304
Új
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Válasz #227 Dátum: 2010.02.16 16:46 » |
|
ez nekem egy kicsit csájna de megcsinom thx a csegitséget
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gergo-0304
Új
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Válasz #228 Dátum: 2010.02.16 17:04 » |
|
ja és hol találom az outlinert?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
gergo-0304
Új
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Válasz #230 Dátum: 2010.02.16 20:19 » |
|
oks elolvastam mindet és textúráztam is de vártam másfél két órát és még mindig nem konvertálta de nem írta ki legalább a piros szöveget
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Captain Jack Harkness
Megszállott fórumozó
Nem elérhető
Hozzászólások: 456
Torchwood Team Member
|
|
« Válasz #231 Dátum: 2010.02.16 20:44 » |
|
.3ds-be exportáltad ki a textúrázott modellt?
|
|
|
Naplózva
|
,,Dzsidzsi, te elmebeteg quados" xD By: chester ,,Nem vagyok buzí, csak szimplán megdugok mindenkit " xDDD By: cakko
|
|
|
gergo-0304
Új
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Válasz #232 Dátum: 2010.02.17 17:25 » |
|
igen
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ádám
|
|
« Válasz #233 Dátum: 2010.02.19 19:55 » |
|
http://elekdm.atw.hu/newpage.htmlItt vannak a modjaim, ide is fogom pakolni őket, ha valaki keresné (Igaz, az utóbbi 1 hónapban, amikor törlődve volt a topic, senki se kereste, de nem gond). Frissítettem őket a mostani verzióhoz, akinek van kedve töltsön.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
(-PRO-) Kungfus.
|
|
« Válasz #234 Dátum: 2010.02.19 20:10 » |
|
A sniper harcore-al ugye lehet ölni?
|
|
|
Naplózva
|
Aki sokat izzad edzésen, az kevesebbet vérzik a harcban!
|
|
|
Ádám
|
|
« Válasz #235 Dátum: 2010.02.19 20:11 » |
|
Lehet vele ölni, igen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Womi
Báálna
Fórum Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 902
Error 404 - Title not Found
|
|
« Válasz #236 Dátum: 2010.02.24 17:12 » |
|
Nos, mint tudjuk, a modok általában teleszemetelik a data mappa nagy részét, és a stick újratelepítése nélkül alig tudunk megszabadulni tőlük. Amennyiben csak épületeket pakolunk be, hasznunkra válhat a mod mappa. Itt egy kis tutorial a használatához: 1. Csináljunk egy mappát a data mappán belül, lehetőleg rövid névvel (max 128 karakter, bár ez eléggé betartható). 2. Pakoljuk bele az épületeinket, amik remélhetőleg már le vannak generálva. 3. Ugyanebbe a mappába tegyük bele az ÖSSZES modolásra felhasznált textúrát (mág az is kell, amit a játék alapból használ). 4. Az ojjektumok.ini fájlt hagyjuk a helyén, és írjuk bele a megszokott módon épületünket, egy kis változtatással: az első sorban, a [] jelek között van ugyebár az épület modelljének neve. Na, ez elég biggyesszünk oda a kreált mappánk nevét, és egy visszafelé mutató perjelet (alt gr+Q).
A játék zökkenőmentesen fog futni, mi pedig megspórolunk legalább 12 megabájtot a merevlemezen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Admin
|
|
« Válasz #237 Dátum: 2010.03.08 00:56 » |
|
Működik a /coords Cumó izékiírja logba, hogy Coords (Cumó izé) x,y,z, vertikális és horizontális szög. (bár ez utóbbi csak nekem kell )
|
|
|
Naplózva
|
"Admin olyan kemény, hogy még a 8ast is headshotolta a bannerében" (asszem Banán)
|
|
|
sadypisten
|
|
« Válasz #238 Dátum: 2010.03.15 14:33 » |
|
Nekem is volt ezzel problémám, majd rájöttem, h azért, mert a jármű skinek a hídhoz is kellenek, és ha módosítod, akkor a hídon is. És az épületmodnak veszi a game .... Loool! És tényleg, lehet hogy ezért Bocs srácok, ezt elszúrtam :]
Szóval a megoldás egyébként igen egyszerű. A játék csak, teszem azt a hummer.x-et keresi alapvetően, tehát ennek fontos, hogy megegyezzen a neve. Ellenben a textúra elérési útvonala (mármint a fájlneve) lehet bármi, csak akkor azt kell tartalmaznia a hummer.x-nek is. Szóval írjátok át hummer.jpg-ről valamire a .x-ben, vagy Wings-ből úgy konvertáljátok ki, hogy más legyen a textúranév, és meg is van oldva. De ismét elnézést, nem gondoltam erre, mikor a játék könyvtárából egy az egyben kiemeltem a járműtextúrákat :]
Itt is bocs. De azért legyen meg ez a HSZ, ne menjen később a sírás :]
|
|
|
Naplózva
|
'Ha a világ hátat fordít neked, fordíts te is hátat a világnak!' /Oroszlánkirály - Timon/ http://sadypisten.blog.hu/ <Olvasgasson, akit érdekel.
|
|
|
[M] Kecsappp
|
|
« Válasz #239 Dátum: 2010.03.16 16:02 » |
|
Megköszönném annak, aki hiba nélkül megcsinálja ezt: http://addat.hu/62cd0636/ketchchalll1.3ds.htmlA textúra: beton.jpg .
|
|
|
Naplózva
|
Az élet szar játék és a grafikája is szar. "Te még egy lyukban is meglátod a spartát" by Firzen Cappy- by kolta "homokvér"- by Dark General Kázmér- by Nesh Kecsappp Michael Jacksonnal a McDonald's-ben már nem tudom mikor békésen fosott.
|
|
|
|